  • 11. Data: 2009-11-15 08:35:50
    Temat: Re: Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Liwiusz pisze:
    > Skoro 1 pakiet to 100kb, to przerywa Ci po 4mb? Ja korzystam z tej
    > usługi używając jako modemu SE k800i i spokojnie podczas jednej sesji
    > mogę dobić do 50mb. Nie mam zastrzeżeń.

    Ja czasami mogę i 100 Mb pobrać, a czasami zrywa i po 2 Mb.Żadnej
    widocznej reguły po stronie abonenta. To chyba zależy od obciążenia sieci.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 12. Data: 2009-11-15 08:36:43
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Liwiusz pisze:
    > Nie sądzę, aby na to liczył. O ile pakiet 500mb od biedy można
    > wykorzystać w samym telefonie, o tyle już pakiety większe przydatne są
    > tylko przy łączeniu komputera, a nie sądzę, aby play miał przeciw temu
    > jakieś zastrzeżenia.

    Zastrzeżeń to może i nie ma, ale możliwości technicznych to nie ma na
    pewno;)

  • 13. Data: 2009-11-15 10:27:43
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    Ja korzystam z play online i nie zrywa mi polaczen wcale. Pracuje na
    modemie option 225
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 14. Data: 2009-11-15 14:13:15
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ztomasz pisze:
    > Ja korzystam z play online i nie zrywa mi polaczen wcale. Pracuje na
    > modemie option 225

    2G czy 3G?

  • 15. Data: 2009-12-30 17:03:13
    Od: ztomasz <z...@o...eu>