  • 1. Data: 2012-04-26 09:15:25
    Temat: Pin TAMPER w STM32
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Mozecie mi powiedziec tak po "chlopsku" co oznacza i do czego sluzy
    wyprowadzenie TAMPER-RTC w uC STM32?

  • 2. Data: 2012-04-26 10:40:18
    Temat: Re: Pin TAMPER w STM32
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Mozecie mi powiedziec tak po "chlopsku" co oznacza i do czego sluzy
    > wyprowadzenie TAMPER-RTC w uC STM32?

    Nie uzywalem, ale z seminarium STM32F4 pamietam prosty opis do czego to
    sluzy. To taki detektor sabotazu. Mozna podpiac pod to wejscie np. czujnik
    otwarcia obudowy. Procesor automatycznie zapamieta w specjalnym rejestrze
    stan zegara RTC w momencie tego zdarzenia. Kolejne zmiany nie sa
    rejestrowane az do odczytania rejestru. W ten sposób mozna wykryc czy ktos
    ingerowal w urzadzenie w czasie transportu (pod warunkiem, ze zegar RTC ma
    podtrzymanie bateryjne).