  • Data: 2009-12-28 00:12:35
    Temat: Pilot keeloq 433,92MHz Normstahl a Beninca
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Niby moje piloty oparte są na układach microchipa/keeloq i używają tej samej
    częstotliwości 433,92MHz - wydawałoby się iż powinny współpracować w miarę
    wymiennie. Niestety pomimo kilku prób sterownik i napęd Normstahla (Ultra S)
    za nic w świecie nie daje wczytać sobie pilota od napędu bramy firmy
    Beninca.

    Czy ja nieumiejętnie programuje ten sterownik czy producenci stosują
    zabezpieczenia abym musiał posiadać pęczek pilotów - do każdego urządzenia
    oddzielny. To nie jest nawet kwestia finansowa - 50zł mogę wydać na
    dodatkowego pilota ale niedługo pogubię się w nich ;-) Może istnieją piloty
    producentów "niezależnych" umiejące dogadywać się ze sterownikami różnych
    firm?! Jak da się rozwiązać ten problem?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj