  • 11. Data: 2012-10-17 09:44:54
    Temat: Re: Pierwsza reklama Surface
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-10-17 00:33, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Widziałem to wczoraj w TV kątem oka przy czyszczeniu akwarium,
    > myślałem że ASUS coś nowego wymyślił... Zaskoczka że to MS.
    >
    > Dlaczego uważasz że nie jest to sprzęt mobilny?
    >
    > To jest przecież tablet z rozstawianą nóżką do oglądania TV...
    > Plus odłączalna klawiatura, która też jest znana na arenie
    > tabletów/laptopów.
    > Zdaje się że ASUS ma takiego hybryda na Androidzie z klawiaturką odłączaną.
    > Bardzo fajne, nawet myślałem żeby coś takiego kupić tylko ten android,
    > błech...
    > Teraz, z systemem Microsoftu, to może być wreszcie coś wartego uwagi.

    ASUS Transformer - baaardzo fajny pomysl i sposob wykonania, nawet z tym
    bleee androidem. Baterie masz i w klawiaturze i w tablecie.
    Klawiatura dziala jak stacja dokujaco-ladujaca. Tzn wpiererw
    wyczerpywane sa zasoby bateryjne klawiatury (klawiatura laduje tablet) a
    potem tabletu. Dzieki temu masz ok 15 godzin pracy (spokojnie zastepuje
    calosc malego netbooka).

    Jak chcesz pojsc o krok dalej to zainteresuj sie innym dzieckiem Asusa
    Padphone Transformer (smartfon+tablet+netbook w jednym)
    http://www.youtube.com/watch?v=aJyYPxd5wKM&feature=r
    elated

  • 12. Data: 2012-10-17 14:01:56
    Od: atm <...@v...pl>

    Deskorolka zrobiona z Surface:
    http://www.engadget.com/2012/10/16/microsoft-surface
    -skateboard-steven-sinofsky/
    Mam nadzieje, ze po premierze nie bedzie to jedyne zastosowanie ;]

  • 13. Data: 2012-10-19 03:15:33
    Od: atm <...@v...pl>

    Jest i druga, bardziej techniczna:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=P0m6tq8vK7E
    Jak to milo zobaczyc, ze do tego tableta mozna cos wiecej wetknac poza
    kablem do synchronizacji.

  • 14. Data: 2012-10-19 12:22:51
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.10.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    &v=P0m6tq8vK7E
    > Jak to milo zobaczyc, ze do tego tableta mozna cos wiecej wetknac poza

    Fakt, ale do mnie to nie przemawia, widzę poważne upierdliwości, brak
    możliwości dowolnego pochylania ekranu. Ten "myk" z tylną kamerą, ona
    jest tak dziwnie pochylona żeby było "dobrze" przy rozłożonej podstawce?
    Czy to ma być konkurencja dla Chromebooka, który _jeszcze_ nie odniósł
    sukcesu?

    --
    kakmaratgmaildotcom