  • 1. Data: 2010-03-15 12:18:38
    Temat: Piernikowisko X/XI (3)
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Rozmawialem z panem wlascicielem osrodka.
    Tak czy siak - o ile przystanie na warunki finansowe - nie bedziemy sami.
    Wiadomo czym to pachnie. Bez palenia gumy, strzelania z rurek itp. :(

    Niemila wiadomosc dla Nemo.
    Twoj palac jest po remoncie. Sa tylko 2 osobowe pokoje z lazienkami i nowymi
    meblami.
    Kuchnia chyba poszla sie .........
    Domki sa tez po czesciowej modernizacji. Wymienione podlogi, balkony,
    meble...

    Wybudowal grill na 100 osob - chyba w formie domku lub altany.

    Jak na razie widze minorowo zapal pana do goszczenia nas. Zapewne te
    pozostale grupy placa ile zawola i to moze w ku....m EU.
    Do piatku ma mi odpowiedziec. Wtedy zobaczymy.
    Tak czy inaczej przyjmuje alternatywne propozycje na lokalozacje.

    Bogdan vel Sailor

    P.s.
    Wczesniej nie chcial rozmawiac bo nie bylo zupelnie wiadomo ile osob moze
    przyjechac.
    Zreszta jak co rok ilosc i terminy to plynna sprawa. :)

  • 2. Data: 2010-03-15 13:00:55
    Temat: Re: Piernikowisko X/XI (3)
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Sailor wrote:
    > Rozmawialem z panem wlascicielem osrodka.
    > Tak czy siak - o ile przystanie na warunki finansowe - nie bedziemy
    > sami. Wiadomo czym to pachnie. Bez palenia gumy, strzelania z rurek
    > itp. :(

    I tak zmiana wlasciciela osrodka wychodzi nam nieco bokiem :(

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 3. Data: 2010-03-15 19:06:36
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pryzmat" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I tak zmiana wlasciciela osrodka wychodzi nam nieco bokiem :(

    Chyba najbardziej bokiem wychodzi to ze jest za malo naszych chetnych :(
    Ludzie zima przybici z zamarznietymi mozgami zaczna sie budzic w drugiej
    polowie kwietnia kiedy juz bedzie za pozno :(
    Zdemolowali moj palacyk powiadasz Sailor ? Trudno coz poczne na takie
    dictum...

    Pozdrawiam, Leszek

  • 4. Data: 2010-03-18 10:08:35
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    cpt. Nemo wrote:
> [...]
    > drugiej polowie kwietnia kiedy juz bedzie za pozno :(
    > Zdemolowali moj palacyk powiadasz Sailor ? Trudno coz poczne na takie

    uffff, odpada bieg na wyscigi kto pierwszy ten ma pierwszy pokoj na lewo na
    parterze... coby zawsze trafic i nog nie meczyc przy powrocie od ogniska

    Esox