  • 1. Data: 2010-01-29 12:18:35
    Temat: Piernikowisko X
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Witam
    Jak obiecalem tak robie. :)
    Czyli Piernikowisko - dwa w jednym - powinno miec cyfre X ale czasowo
    wyglada, ze X i XI.
    W efekcie dyskusji 2-kolkowych wychodzi, ze pozostanie Zwierzyn. O ile
    dogadam sie z wlascicielem co do terminu i glownie co do cen.
    Tak czy inaczej pozostanie glowny warunek.
    Musi byc co najmniej 70 osob zeby podjac rozmowy.
    Tak wiec otwieram wstepna liste. Czyli czekam na opinie i na emaile - sailor
    malpka sih pl.
    Proponowany termin od 30 kwietnia (piatek) do 3 maja (poniedzialek).
    Pozostale szczegoly w terminie pozniejszym. :)

    P.s.
    Czekam takze na oferty sponsorskie. :)
    Mysle o nagrodach, dofinansowaniu bursztynowego soczku, itp.

    Bogdan vel Sailor

  • 2. Data: 2010-01-29 12:34:10
    Temat: Re: Piernikowisko X
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 29 Sty, 13:18, "Sailor" <s...@s...pl> wrote:

    > Jak obiecalem tak robie. :)
    No! :)

    pzdr, dr
    K12S/525, Fujara na wydaniu

  • 3. Data: 2010-01-31 18:51:16
    Od: Kita <a...@g...com>

    On Jan 29, 1:18 pm, "Sailor" <s...@s...pl> wrote:
    > Witam
    > Jak obiecalem tak robie. :)
    > Czyli Piernikowisko - dwa w jednym - powinno miec cyfre X ale czasowo
    > wyglada, ze X i XI.
    >
    > Bogdan vel Sailor

    O Sailor się obudził ze snu zimowego :). To zrób XXXI ;). Zresztą
    wszystko jedno jaka cyfra byleby się udało :).
    3mam kciuki. Dam znać na priva jak tylko będę widział czy damy radę
    pojechać.

    Pozdrawiam
    Kita

  • 4. Data: 2010-02-01 07:19:39
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    > Jak obiecalem tak robie. :)
    > Czyli Piernikowisko - dwa w jednym - powinno miec cyfre X ale czasowo
    > wyglada, ze X i XI.

    Dzieki za pierwsze zgloszenia na priv.

  • 5. Data: 2010-02-01 09:51:34
    Od: Glub <g...@g...com>

    Ooo Kit@ się odezwał:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 6. Data: 2010-02-03 12:36:01
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Witam B v. Salior!
    Cóż za doskonała wiadomość w ten piękny pochmurno-śnieżny dzień.
    Mnie pisz na 100%.
    Co więcej. Zwalimy się całą rodziną (2+1)!

    SULI
    DYNA FXDXT 2003 Anniversary
    BSA M20
    BSA G14

  • 7. Data: 2010-02-03 13:53:50
    Od: "Sailor" <s...@s...pl>

    Piotrek ale blagam cie wyslij to samo na priv - nie len sie :)))

    Bogdan Vel Sailor