  • 11. Data: 2012-08-18 10:59:30
    Temat: Re: Tak się lata na R6!
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 17 Sie, 22:08, "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com> wrote:

    > Dawniej wyglądało to inaczej,

    Bo dawniej, czyli 20-30 lat temu, kiedy ten zwyczaj w polsce sie
    rodzil bylo inaczej. Motocykle byly traktowane jako pojazdy rodzinno
    uzytkowe (wsk, shl, mz, jawa itd). Jak juz kto mial czterosuwa, nosil
    pape, dlugie piora to byl fanatykiem 2oo. I tacy sie pozdrawiali
    pomimo, ze sie nie znali.
    Z czasem coraz wiecej motocykli pojawilo sie na drogach i szczegolnie
    ci, nowonabytkowi namietnie machali, zeby poczuc wiez z tymi
    prawdziwymi motocyklistami. I tak machaja do dzis, chuj wie po co.
    Ja nie macham. Pierdole. Jak widze niektorych nawiedzonych, co to
    jadac spod swiatel albo na winklu zamiast koncentrowac sie na
    prowadzeniu i nie zrobieniu sobie i innym krzywdy za wszelka cene
    musza pomachac (bo to przecie takie fajne) to mi sie noz w kieszeni
    otwiera.

  • 12. Data: 2012-08-18 19:03:37
    Od: ditron <t...@g...com>

    W dniu sobota, 18 sierpnia 2012 10:59:30 UTC+2 użytkownik kapec napisał:
> [...]
    >
    > prowadzeniu i nie zrobieniu sobie i innym krzywdy za wszelka cene
    >
    > musza pomachac (bo to przecie takie fajne) to mi sie noz w kieszeni

    Trudno się nie zgodzić ale nie do końca.. pomachiwanie w winklu przy jednoczesnym
    dohamowywaniu albo ruszając gdy trzeba zmienić bieg to przesada i gupota.
    Jak sie lata wokół komina, w weekend, kiedy kręcą się wszyscy i na wszystkim to też
    nie widzę sensu.
    Są jednak sytuacje na trasie, w turystyce itp., kiedy jest na to właściwy klimat.

  • 13. Data: 2012-08-18 20:15:21
    Od: kapec <k...@o...pl>

    > Są jednak sytuacje na trasie, w turystyce itp., kiedy jest na to właściwy klimat.

    Ano rzecz jasna. Tak samo jak ludzie na szlaku gorskim mowia sobie
    "czesc", jak kolarze, jak biegacze, tak i motocyklisci w trasie, widac
    bratnie dusze, pozdrowic sie moga. I takim czasem macham. Ale
    wiekszosc to zwykli przemieszczacze i czas z tym machaniem skonczyc.

  • 14. Data: 2012-08-18 21:31:44
    Od: Jakub Paluszkiewicz <j...@g...com>

> [...]
    >
    > bratnie dusze, pozdrowic sie moga. I takim czasem macham. Ale
    >
    > wiekszosc to zwykli przemieszczacze i czas z tym machaniem skonczyc.

    A w jaki sposób odróżniasz motocyklistę w trasie (np. spakowanego do integralnych
    kufrów) od przemieszczacza? Sprawdzasz numer rejestracyjny? ;))

    Rozumiem, że boli Cię dewaluacja tego gestu, postępująca wraz ze wzrostem liczby
    neofitów i przypadkowych ludzików którzy "kupili sobie motór".
    Jasne, samo posiadanie motocykla niekoniecznie musi oznaczać "fajności".

    Ale spójrz na to z drugiej strony - zdewaluowane machanie w pewnym sensie "uczy"
    takiego pozytywnego nastawienia. Trochę się boję, że jeżeli uznamy machanie za coś
    niemodnego i prymitywnego, to za jakiś czas przestaniemy zatrzymywać się przy
    pochylonym nad maszyną motocykliście, pytając czy aby nie trzeba pomocy. Bo staniemy
    się sobie obojętni, jak samochodziarze.
    Wtedy pozostanie assistance albo telefon do przyjaciela. Przyjaciela z przyczepką ;(.

    Z pozdrowieniami
    (i machaniem - jeżeli Ci to nie przeszkadza)

    KubaP

  • 15. Data: 2012-08-18 22:03:48
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 20:15, kapec pisze:

> [...]
    > bratnie dusze, pozdrowic sie moga. I takim czasem macham. Ale
    > wiekszosc to zwykli przemieszczacze i czas z tym machaniem skonczyc.

    Nie czesc (na szlaku) tylko dzien dobry!:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 16. Data: 2012-08-18 22:05:36
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 21:31, Jakub Paluszkiewicz pisze:

> [...]
    się sobie obojętni, jak samochodziarze.
    > Wtedy pozostanie assistance albo telefon do przyjaciela. Przyjaciela z przyczepką
    ;(.

    W pierwszej tedeemie urwal mi sie tlumik - poluzowala sie obejma, tyrala
    rura po ziemi.

    Zatrzymalem sie na rozdzienskiego w kato, zeby poczekac az tlumik
    ostygnie i zapakowac go na siedzenie.

    Jakies 5 min pozniej zatrzymuje sie puszka, a kierownik sie pyta co i
    jak - okazalo sie, ze motocyklista. Nie powiem, bylo to BARDZO mile, bo
    ja sobie po prostu siedzialem i czekalem:)

  • 17. Data: 2012-08-19 01:14:02
    Od: "?(?.?)? ? ???" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-18 22:03, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Nie czesc (na szlaku) tylko dzien dobry!:)

    Kwestia wieku. Do ~rówieśników mówię 'cześć', do zauważalnie starszej
    ode mnie osoby: dzień dobry.

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2012-08-19 11:33:20
    Temat: Re: [Piątkowo] Tak się lata na R6!
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-08-18 02:25, "?(?.?)? ? ???" pisze:

    > Musisz być takim chujem, gdy ja jestem tak uziołowany, że byłbym Ci
    > teraz skłonny postawić piwo? :)

    napisałeś w którymś poście ,"kwestia wieku", chyba tak to kwestia wieku.
    Ziołolecznictwo zakończyłem kilkanaście lat temu ,więc nie nadążam za
    Twoim tokiem rozumowania i chyba nie chcę..

    A z tym obrzucaniem chujami, to już kwestia wychowania, pominę, nawet
    nie chce mi się tłumaczyć dlaczego.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek