  • 1. Data: 2010-08-12 11:43:53
    Temat: Piątek we czwartek, nowy model C-klasse :)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    Chyba nie było...

    http://moto.allegro.pl/item1169213922_okazja_n_model
    _c_klasse_w204_2008r_zarej_w_kraju.html#gallery

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 2. Data: 2010-08-12 11:47:36
    Temat: Re: Piątek we czwartek, nowy model C-klasse :)
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    sie jajcarz trafil
    chce sobie craftera sprzedac:P

  • 3. Data: 2010-08-12 11:54:42
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chyba nie było...
    > http://moto.allegro.pl/item1169213922_okazja_n_model
    _c_klasse_w204_2008r_z
    > arej_w_kraju.html#gallery

    Właściciele podobnych drżyjcie...

  • 4. Data: 2010-08-12 12:01:34
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 12.08.2010 11:43, Lewis pisze:
    > Chyba nie było...
    >
    > http://moto.allegro.pl/item1169213922_okazja_n_model
    _c_klasse_w204_2008r_zarej_w_kraju.html#gallery

    tosz to okazja! "Informacje dodatkowe Bezwypadkowy..."!!

  • 5. Data: 2010-08-12 12:14:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 11:43:53 +0200, Lewis napisał(a):

    > Chyba nie było...
    >
    > http://moto.allegro.pl/item1169213922_okazja_n_model
    _c_klasse_w204_2008r_zarej_w_kraju.html#gallery

    Lepiej zapisz sobie VIN, pewnie jeszcze na niego trafisz...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-08-12 13:18:01
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 12.08.2010 11:43, Lewis pisze:
    > Chyba nie było...
    >
    > http://moto.allegro.pl/item1169213922_okazja_n_model
    _c_klasse_w204_2008r_zarej_w_kraju.html#gallery

    Nie napisali czy gaśnica jest jeszcze ważna, pewnie dlatego nikt nie
    kupił ;)

    Adam Kłobukowski

  • 7. Data: 2010-08-12 14:10:27
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 12:14, Waldek Godel pisze:

    > Lepiej zapisz sobie VIN, pewnie jeszcze na niego trafisz...

    Ja myślę że szybciej komuś zginie identyczne auto a po kilku tygodniach
    pojawi się z nr VIN tego z ogłoszenia.

  • 8. Data: 2010-08-12 14:13:14
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Ja myślę że szybciej komuś zginie identyczne auto a po kilku tygodniach
    > pojawi się z nr VIN tego z ogłoszenia.

    Sorki, ale błyskotliwość nie jest chyba Twoją najmocniejszą stroną? ;))

    Jurand.

  • 9. Data: 2010-08-12 14:14:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 14:13, Jurand pisze:

    > Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sorki, ale błyskotliwość nie jest chyba Twoją najmocniejszą stroną? ;))

    Hmm zgrabnie to ująłeś ale nie pomyślałeś że możliwe jest "naprawianie"
    tego czegoś dawcą anglikiem?

  • 10. Data: 2010-08-12 14:26:24
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Hmm zgrabnie to ująłeś ale nie pomyślałeś że możliwe jest "naprawianie"
    > tego czegoś dawcą anglikiem?

    Chyba ktoś by się musiał bardzo nie kochać żeby się na taką minę pakować.