  • 1. Data: 2013-09-29 20:26:08
    Temat: Perpetuum mobile :)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Było?

    http://allegro.pl/perpetummobile-na-dwoch-alternator
    ach-48v-100a-i3582957232.html

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2013-09-29 20:32:57
    Temat: Re: Perpetuum mobile :)
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-09-29 20:26, Adam Wysocki pisze:
    > Było?
    >
    > http://allegro.pl/perpetummobile-na-dwoch-alternator
    ach-48v-100a-i3582957232.html

    Naród zaskakująco obeznany z fizyką. Nikt nie chciał wydać 7200PLN na
    "perpetum mobile".

    Proponowałbym spróbować w USA. Tam bezmyślność jest cnotą narodową, co
    widać w ogóle po polityce tego państwa.

  • 3. Data: 2013-09-29 20:52:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 29 września 2013 20:26:08 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
    > Było?

    Fajne, prawie 5kW z takiej małej skrzynki, wchodzę w to :]
    Ciekawe jak długo koleś nad tym dumał? :P

    L.

  • 4. Data: 2013-09-29 21:28:43
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > --
    >
    > "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"

    Niedopracowane jak sam pisze. Silnik się grzeje.

  • 5. Data: 2013-09-29 21:52:09
    Od: "kk" <...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Było?
    >
    > http://allegro.pl/perpetummobile-na-dwoch-alternator
    ach-48v-100a-i3582957232.html

    Cyt.: Urządzenie do dopracowania, silnik elektryczny 24V sie grzeje za mała
    moc.

    Cóś z tym trzeba zrobić.

    Ale tak poza tym ... wszyscy zdrowi ?

    K.

  • 6. Data: 2013-09-29 22:13:41
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ach-48v-100a-i3582957232.html

    > Cyt.: Urządzenie do dopracowania, silnik elektryczny 24V sie grzeje

    Wyświetleń: 61729
    Zainteresowanie jest.
    Ten kierunek rozwoju biznesu ma przyszłość.
    Mojemu pokoleniu by to nawet do głowy nie przyszło.
    g.

  • 7. Data: 2013-09-29 22:20:46
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 29 września 2013 21:52:09 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Cyt.: Urządzenie do dopracowania, silnik elektryczny 24V sie grzeje za mała

> [...]

    A może to jednak działa :-)

  • 8. Data: 2013-09-29 22:45:13
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 września 2013 22:13:41 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:

    > Ten kierunek rozwoju biznesu ma przyszłość.
    >
    > Mojemu pokoleniu by to nawet do głowy nie przyszło.

    Nie wiem, jakie pokolenie Ty jesteś, ale mojemu pokoleniu przyszło to do głowy jak
    najbardziej :) Zrobiłem identyczne ustrojstwo z dynama od roweru i silniczka od
    zabawki 30 lat temu, w szóstej klasie podstawówki. I do dziś mam za złe mojej
    nauczycielce fizyki, do której poszedłem po pomoc, z pytaniem dlaczego to coś nie
    działa, głośno mnie wyśmiała :D

    J.

  • 9. Data: 2013-09-29 22:47:46
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-09-29 21:28, k...@g...com pisze:

    ach-48v-100a-i3582957232.html

    > Niedopracowane jak sam pisze. Silnik się grzeje.

    Patrząc z drugiej strony, to nie dość, że dostarcza energię elektryczną
    to jeszcze ogrzewa.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2013-09-29 22:54:59
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 29 września 2013 22:47:46 UTC+2 użytkownik Mario napisał:

    > Patrząc z drugiej strony, to nie dość, że dostarcza energię elektryczną
    >
    > to jeszcze ogrzewa.
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam
    >
    > MD