  • 11. Data: 2011-12-16 11:47:20
    Temat: Re: Perełka
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pią, 16 gru 2011 11:26:21 in article news:<jcf6cg$ker$1@inews.gazeta.pl>
    Agent wrote:

    > Serio? Czyli woda leciała do bagaznika? Poza tym z tego co ja obserwowałem
    > to większość maluchów miała. Czyżby wszyscy aż tak mieli na uwadze poprawiać
    > fabrykę?

    W bagażniku był odpływ ;) Gumowe kapturki wewnątrz bagażnika załatwiały
    sprawę. To co widziałeś, to były ramki antykradzieżowe, bo reflektor dało
    się jakoś wyszarpnąć z zewnątrz.

  • 12. Data: 2011-12-16 11:50:26
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-16 11:44, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "Agent"<w...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Woda nie leciała bo z tyłu są takie plastikowe czapki.
    > Z tymi uszczelkami chodziło o złodziejstwo - blokada przed wyrwaniem.

    Podobno złodzieje odsprzedawali właścicielom maluchów skradzione im
    wcześniej reflektory? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2011-12-16 11:54:12
    Od: "Czesław Wiśniak" <c...@c...pl>

    > W bagażniku był odpływ ;) Gumowe kapturki wewnątrz bagażnika załatwiały
    > sprawę. To co widziałeś, to były ramki antykradzieżowe, bo reflektor dało
    > się jakoś wyszarpnąć z zewnątrz.

    drogie cholerstwo ;)

    http://allegro.pl/fiat-126p-fsm-ramki-lamp-reflektor
    ow-nieuzywane-i1996122475.html

    cw

  • 14. Data: 2011-12-16 12:27:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Big Jack

    > Niestety, nie moja
    > http://moto.allegro.pl/fiat-126p1988r-68kmprzebiegu-
    ne-rejestrowany-bcm-
    i1977158500.html

    O nie, kolejny PRL-owski kibel... I to jeszcze w najmniej ciekawej,
    późnej wersji.

  • 15. Data: 2011-12-16 13:40:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Dec 2011 11:50:26 +0100 osobnik zwany Grejon
    wystukał:

    > Podobno złodzieje odsprzedawali właścicielom maluchów skradzione im
    > wcześniej reflektory? :)

    owszem. czasem jeszcze zamontowane w samochodzie :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2011-12-16 14:20:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Dec 2011 09:58:03 +0100, Big Jack

    > Niestety, nie moja

    Chyba dobrze, jest wadliwy -- ma uszkodzoną kierownicę!

    PS jak on się tyle lat uchował?

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 17. Data: 2011-12-16 14:24:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.org
    *Myjk* napisał(-a):

    > Chyba dobrze, jest wadliwy -- ma uszkodzoną kierownicę!

    Bo?

    > PS jak on się tyle lat uchował?

    Nie, wiem. Ale musi zakopcowany był ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2011-12-16 14:46:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Dec 2011 14:24:19 +0100, Big Jack

    > Bo?

    Ma paskudny wżer -- widać to na fotce!

  • 19. Data: 2011-12-16 15:59:44
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > begin Big Jack

    > i1977158500.html
    >
    > O nie, kolejny PRL-owski kibel... I to jeszcze w najmniej ciekawej,
    > późnej wersji.

    To nie jest ostatnia wersja kaszla, jesli juz o scislosc chodzi.
    Ja jesli juz przyczepilbym sie ze to wersja bieda - jedno lusterko, badziewne
    krzesla, brak ogrzewanej szyby. Trzeba miec nadzieje ze to ma juz starter w
    kluczyku, bo wcale nie jestem przekonany ze to byl juz standardowy ficzer w
    najtanszej wersji.
    No i bezsensowny opis. Auto ma dziury po tablicach z tylu a niby nie bylo
    zarejestrowane. Probuje sobie wyobrazic powod odebrania auta z salonu i
    postawienia w stodole, w czasach gdy nowy kaszel pod blokiem ciagle budzil
    zainterestowanie wsrod sasiadow (jezdzacych nierzadko 15 latkiem ;-).
    Chyba ze ktos wstydzil sie takiego koloru paskudnego.

  • 20. Data: 2011-12-16 16:44:38
    Od: to <t...@x...abc>

    begin BrunoJ

    > To nie jest ostatnia wersja kaszla, jesli juz o scislosc chodzi.

    Nic takiego nie napisałem, napisałem, że to "późna" wersja.