  • 1. Data: 2011-12-11 19:55:18
    Temat: Papier rastrowy
    Od: mbut <m...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów
    Mam takie zapytanie o papier a raczej folię rastrową 2,54mm do
    projektowania obwodów drukowanych. Wiem to się projektuje na komputerze,
    ale mam takie małe układziki, że nie warto bawić się na kompie. Czy taki
    papier lub folię można gdzieś na necie zamówić.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-11 20:05:12
    Temat: Re: Papier rastrowy
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 11.12.2011 20:55, mbut wrote:
> [...]
    > ale mam takie małe układziki, że nie warto bawić się na kompie. Czy taki
    > papier lub folię można gdzieś na necie zamówić.

    A nie możesz sobie tego na papierze, albo folii wydrukować?

  • 3. Data: 2011-12-11 21:05:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mbut,

    Sunday, December 11, 2011, 8:55:18 PM, you wrote:

> [...]
    > ale mam takie małe układziki, że nie warto bawić się na kompie. Czy taki
    > papier lub folię można gdzieś na necie zamówić.

    Absurd: w CorelDraw sobie zrób i wydrukuj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-12-11 21:56:29
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > ale mam takie małe układziki, że nie warto bawić się na kompie. Czy taki

    mnie się wydaje, że nawet 3 oporniki na krzyż łatwiej w komputerze...

  • 5. Data: 2011-12-11 22:01:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > mnie się wydaje, że nawet 3 oporniki na krzyż łatwiej w komputerze...

    A nawet łatwiej zrobić projekt tak, by nie trzeba było montować
    oporników na krzyż.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2011-12-11 23:21:17
    Od: "nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    Ja kratki drukuje tym :)

    http://hubcap.clemson.edu/~jwfoltz/help/pcstuff/soft
    ware/paper1.gif
    GPAPER.EXE
    Folia do kupienia w marketach, allegro, papierniczych itp.

  • 7. Data: 2011-12-11 23:30:04
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Absurd: w CorelDraw sobie zrób i wydrukuj.

    A czemu uważasz, że każdy ma na kompie Corela?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2011-12-12 00:05:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > A czemu uważasz, że każdy ma na kompie Corela?

    Bardzo słuszne pytanie. A dla tych, co nie mają:

    %PS-Adobe-3.0
    %%BoundingBox 0 0 595 842
    0.4 setlinewidth
    0 7.2 842 {0 exch moveto 595 0 rlineto stroke} for
    0 7.2 595 {0 moveto 0 842 rlineto stroke} for
    showpage
    %%EOF

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2011-12-12 00:22:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Monday, December 12, 2011, 12:30:04 AM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^
    > A czemu uważasz, że każdy ma na kompie Corela?

    Czy mam tłumaczyć o ironii i dupie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-12-12 06:05:03
    Od: mbut <m...@w...pl>

    > A nawet łatwiej zrobić projekt tak, by nie trzeba było montować
    > oporników na krzyż.

    Tak, więc niestety nie posiadam Corela i drukarki. Po za tym nie
    posiadam oprogramowania do projektowania obwodów drukowanych, bo mój
    komp to Aple Mac. Jak miałem Windowsa to miałem na dysku Protela, a na
    Aple podobno nie ma takiego oprogramowania, a emulatora nie opłaca się
    wstawiać dla paru projektów. Nie tak dawno projektowałem na Protelu
    zawodowo, ale się skończyło:)