  • 1. Data: 2009-07-17 10:40:35
    Temat: Pamięc przenośna
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy z tej pamięci można uruchomić system (jeśli jest na nią skopiowany)
    przy starcie komputera?
    http://www.zadowolenie.pl/zobacz,21389,kat,351,toshi
    ba-ginga-4gb&prt=5?utm_source=zadowolenie.pl&utm_med
    ium=newsletter&utm_content=64643&utm_campaign=lipiec

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-07-17 11:04:17
    Temat: Re: Pamięc przenośna
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Animka napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    ba-ginga-4gb&prt=5?utm_source=zadowolenie.pl&utm_med
    ium=newsletter&utm_content=64643&utm_campaign=lipiec

    Jak chyba z każdego dysku USB:
    http://www.pendrivelinux.com/

    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2009-07-17 11:42:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Kocur pisze:

> [...]
    ba-ginga-4gb&prt=5?utm_source=zadowolenie.pl&utm_med
    ium=newsletter&utm_content=64643&utm_campaign=lipiec

    Oj, to Wasze bundu-bundu :-)
    Windowsa XP chyba też można uruchomić?
    Nie korzystałam nigdy z tego cacka bo mi nie było potrzebne, z danymi
    nigdzie nie muszę jeździć itp.itd.

    Pozdrawiam,

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-07-17 12:15:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
    ba-ginga-4gb&prt=5?utm_source=zadowolenie.pl&utm_med
    ium=newsletter&utm_content=64643&utm_campaign=lipiec
    >Oj, to Wasze bundu-bundu :-)
    >Windowsa XP chyba też można uruchomić?

    Zatem odpowiedź bardziej wprost - czy da się zbootować z USB Mass
    Storage, to zależy od płyty. A co do konkretnego systemu, to już pytanie
    na inną grupę.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Emacs to jest Bardzo Głupi Pomysł bardzo
    .\....@e...eu.org.\.\. starannie wykonany (Makawity)

  • 5. Data: 2009-07-17 12:30:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > Zatem odpowiedź bardziej wprost - czy da się zbootować z USB Mass
    > Storage, to zależy od płyty.

    Od płyty głównej dodam, żeby nie było wątpliwości o jaką płytę chodzi. Napęd
    startowy możesz zrobić praktycznie z każdego drive'a.

  • 6. Data: 2009-07-17 14:10:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    MC pisze:
    > Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    >
    > Od płyty głównej dodam, żeby nie było wątpliwości o jaką płytę chodzi. Napęd
    > startowy możesz zrobić praktycznie z każdego drive'a.

    Dzięki.
    Miałabym tam skopiowany z dysku twardego system XP wraz z plikami i
    dlatego pytałam, czy z takiego pendriva ten system by się uruchomił ze startu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-17 14:29:14
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
    >Windowsa XP chyba też można uruchomić?

    tak, jeden raz... w kilkanascie minut sie odpali

  • 8. Data: 2009-07-17 15:58:18
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    >Miałabym tam skopiowany z dysku twardego system XP wraz z plikami i dlatego
    >pytałam, czy z takiego pendriva ten system by się uruchomił ze startu.

    nie ma prawa

    najpierw trzebaby przygotowac instalke:
    http://www.ngine.de/index.jsp?pageid=4176
    potem zainstalowac na pendrive

    nie masz zadnej gwarancji ze wstanie na innym kompie, a samo uruchamianie
    zajmie kilkanascie minut

    pendrive zdechnie po tygodniu

    jeszcze jakies pytania? :)

  • 9. Data: 2009-07-17 16:04:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    tg pisze:

> [...]
    > potem zainstalowac na pendrive
    >
    > nie masz zadnej gwarancji ze wstanie na innym kompie, a samo uruchamianie

    No, tenkju :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-07-17 16:31:36
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Animka pisze:

    ba-ginga-4gb&prt=5?utm_source=zadowolenie.pl&utm_med
    ium=newsletter&utm_content=64643&utm_campaign=lipiec

    > Oj, to Wasze bundu-bundu :-)
    > Windowsa XP chyba też można uruchomić?
    nawet jeśli, to najprawdopodobniej będzie go trzeba jeszcze kupić,
    pomimo że masz licencje na kopie zainstalowaną na dysku twardym komputera.
    Z drugiej strony, zwykły windows, zainstalowany na takim nośniku, raczej
    słabo będzie działał, i spowoduje dość szybką śmierć nośnika.

    ToMasz