  • 51. Data: 2012-04-11 10:49:18
    Temat: Re: Palenie w samochodzie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-11 10:25, kamil pisze:
> [...]
    ^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    anad-to-debate-proposed-ban-on-smoking-in-cars-with-
    children-546870.html

    > Ale rozumiesz, że samochodem firmowym jeżdżą często też inni pracownicy,
    > którym nieraz obiad się zwraca po jednym oddechu w takim zasmrodzonym
    > syfie po palaczu?

    Potrafisz przeczytać ze zrozumieniem więcej niż jedną linijkę tekstu?
    Wytłumaczę może - tak, popieram zakaz palenia w pojazdach służbowych
    i w wielu firmach w Polsce taki jest, mimo braku zakazu w PoRD jako
    takim.

    > Tylko palącym wydaje się, że to nie śmierdzi gorzej
    > niż kupa łajna w polu.

    Nie tylko palącym, ale to już inna kwestia.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 52. Data: 2012-04-11 10:58:19
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-04-11 10:26, kogutek pisze:

    > A dlaczego nie. OC też powinni mieć obowiązkowe.

    Popieram.
    Już niejednego rowerzysta poturbował a potem bydle ucieka bo...jest
    anonimowy.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 53. Data: 2012-04-11 11:03:03
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "WW" <w...@v...pl> wrote in message news:jm3h3d$7p1$1@node2.news.atman.pl...

    > Popieram.
    > Już niejednego rowerzysta poturbował a potem bydle ucieka bo...jest
    > anonimowy.

    I w czym tu pomoze przeglad i OC?

    --
    Axel

  • 54. Data: 2012-04-11 11:03:49
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 10:45, kamil pisze:

    > No to nie pitol pan o lemingach, bo w efekcie końcowym zrobiłeś
    > dokładnie tyle samo, co "oni". Czyli nic.

    Kwestia podejścia :-)
    Z niezadowolenia i wytykania błędów może być coś pożytecznego a z
    negowania każdej krytyki chociażby nie wiem jak merytoryczna nie była
    co? Lemingowatość :-)

    PS. Chciało Ci się skrytykować biadolącego? :-) Po co? W jakim celu?
    Urabiasz opinię społeczną? itd. :-)
    Nie marnuj czasu. Kto przygotuje nowe paragrafy dla dobra społeczeństwa? ;-)

  • 55. Data: 2012-04-11 11:06:08
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-04-11 11:03, Axel pisze:

    > I w czym tu pomoze przeglad i OC?

    Nie w czym tylko komu? Władzy. :-)

    PS. Kurde. Jak trzeba mieć poprzestawiane w łepetynie żeby na takie
    pomysły wpadać? :-)

  • 56. Data: 2012-04-11 11:06:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-11 10:58, WW pisze:

    > Popieram.
    > Już niejednego rowerzysta poturbował a potem bydle ucieka bo...jest anonimowy.

    Na to samo OC nie pomoże. Potrzebne są jeszcze numery rejestracyjne.
    Ewentualnie można zwolnić z obowiązku trzykołowe rowerki dziecięce. Na razie.

  • 57. Data: 2012-04-11 11:07:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-11 11:06, z pisze:

    > PS. Kurde. Jak trzeba mieć poprzestawiane w łepetynie żeby na takie pomysły wpadać?
    :-)

    Zmysł obserwacji i wyczucie trędóf.

  • 58. Data: 2012-04-11 11:08:48
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > A ja słyszę różnicę jak kable są z miedzi w cenie jak by ze złota były.
    > jakoś kurwa nikomu nie przeszkadzają samochody sztuki nówki nie śmigane
    > co jak ruszają spod skrzyżowania to trzeba wlot powietrza zamykać w trybie
    > przyspieszonym żeby się nie udusić.

    Gdzie to wyczytales, ze nie przeszkadzaja?

    > Ważne że kierowcy w nich nie palą
    > papierosów.

    Nie. Wazne, ze w samochodzie, ktorym ja jezdze nikt nie pali i nie palil
    papierosow.

    --
    Axel

  • 59. Data: 2012-04-11 11:10:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Apr 2012 09:26:15 +0200, Artur Maśląg

    > Z logiki to niespecjalnie wynika.

    To fakt, w większosci przypadków niestety nie wynika.

    Znam dosłownie dwie osoby, które tak palą, aby dziecko tego W OGÓLE tego
    nie widziało, nie wspominając o wąchaniu dymu. Ale to wyjątki rodziców nie
    myślących tylko i wyłącznie o własnym nosie, za to potwierdzajace regułę.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 60. Data: 2012-04-11 11:11:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-11 10:49, Artur Maśląg pisze:

    > Wytłumaczę może - tak, popieram zakaz palenia w pojazdach służbowych
    > i w wielu firmach w Polsce taki jest

    I to jest oczywiście właściwe miejsce dla takich zakazów.