  • 1. Data: 2003-03-25 18:06:00
    Temat: Pakiety Internetowe w TPSA
    Od: "Kamil101" <k...@p...fm>

    Czy ktos wie, jak sprawdzic ile godzin do wykorzystania zostalo mi w 30
    godzinnym pakiecie w tp? Ich aplikacja dostępowa pokazuje tylko czas 30
    ostatnich połączeń. Znam swoją nazwę użytkownika, hasło, pin oraz id. Mogę
    to jakoś wykorzystać?

  • 2. Data: 2003-04-23 08:27:29
    Temat: Re: Pakiety Internetowe w TPSA
    Od: "bin Burak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil101" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatnich połączeń. Znam swoją nazwę użytkownika, hasło, pin oraz id. Mogę

    niestety nie da sie...musisz we wlasnym zakresie zainstalowac licznik i
    mierzyc...ale niestety wstecz sie nie da...pozdrawiam