  • 1. Data: 2014-10-03 09:15:05
    Temat: Pad SSD
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    13 września zainstalowałem system na SSD, wczoraj, 2 października
    zaczęły pojawiać się najpierw dziwne objawy.
    W Chrome długo trwało "oczekiwanie na pamięć podręczną", potem pojawiał
    się błękitny ekran.
    Podobno "trzeba w BIOS przełączyć ustawienia SATA na AHCI jeżeli używa
    się dysku SSD jako głównego", nie sprawdzałem

  • 2. Data: 2014-10-03 11:02:07
    Temat: Re: Pad SSD
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jaki?
    in my opinion żadnego ustawienia w biosie nie trzeba przestawiać, chyba,
    że się instaluje Windows 98...

  • 3. Data: 2014-10-03 11:41:46
    Od: " 666" <...@...6>

    Najlepiej, aby sterownik był AHCI, ale zmian w BIOS trzeba dokonać jeszcze
    przed instalacją systemu, bo po instalacji to może się system bezpowrotnie
    wywalić.

    Czy producent Twojego SSD oferuje program diagnostyczny?

    -----

  • 4. Data: 2014-10-04 09:22:18
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 03/10/2014 10:02, platformowe głupki wrote:

    > in my opinion żadnego ustawienia w biosie nie trzeba przestawiać, chyba,
    > że się instaluje Windows 98...

    "Co za debil", pomyslalem zanim jeszcze zdazylem sobie uswiadomic, ze
    ostatnim razem nie uaktualnilem killfile'a. Poprawione.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2014-10-04 10:16:09
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-10-03 o 11:41, 666 pisze:
> [...]
    > bezpowrotnie wywalić.
    >
    > Czy producent Twojego SSD oferuje program diagnostyczny?

    NA razie oddaję dysk do reklamacji, potem jak bęę stawiał system to
    przestawię na AHCI, chociaź teraz nie wiem w którym miejscu się to
    przestawia w Biosie

  • 6. Data: 2014-10-04 12:19:09
    Od: " 666" <...@...6>

    Opcja w BIOS "Native SATA" lub podobnie.
    Jeśli instalujesz XP to musisz mieć zewnętrzny napęd dyskietek (do Fn6), lub
    spreparowaną płytkę instalacyjną.

    -----

  • 7. Data: 2014-10-04 20:17:00
    Temat: Re: Pad SSD [OT]
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > "Co za debil", pomyslalem zanim jeszcze zdazylem sobie uswiadomic, ze
    > ostatnim razem nie uaktualnilem killfile'a. Poprawione.

    Przypomniałeś mi o KF w Hamsterze... I życie stało się piękne ;)
    Przem

  • 8. Data: 2014-10-04 20:39:37
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >"Co za debil", pomyslalem zanim jeszcze zdazylem sobie uswiadomic, ze
    >ostatnim razem nie uaktualnilem killfile'a. Poprawione.

    Koleś zmienia nick'i jak dziki ;) Co ciekawe jego debilizm się pogłębia.
    Nawet trollować już nie potrafi.
    P.S. Można by zrobić spis nick'ów tego idioty :)