  • 31. Data: 2010-09-29 00:19:12
    Temat: Re: [PRESS] Maciej Z. usłyszał zarzuty
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    LEPEK <g...@w...pl> napisał(a)
    > [...]
    > Ale wiesz, jeśli na jakiejś muldzie koła się odrywają od asfaltu, to ja
    > bym raczej zwolnił.

    On (M.Z.) też zwolnił, zaraz jak się tylko dowiedział, że się koła odrywają.
    Może nawet zwolnił, zanim się dowiedział.

    --
    Tomek

  • 32. Data: 2010-09-29 00:21:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek Kańka" <t...@t...eu.org> napisał w wiadomości
    > LEPEK <g...@w...pl> napisał(a)
    >>

    > On (M.Z.) też zwolnił, zaraz jak się tylko dowiedział, że się koła
    > odrywają.

    Na słupie zwolnił, powietrze którym leciał nie było aż tak gęste, żeby
    spowolnić ten bolid. ;-)

  • 33. Data: 2010-09-29 08:00:41
    Temat: Re: [PRESS] Maciej Z. uslyszal zarzuty
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Za czasów sadów, które przy kazdej sprawie musialy zastanawiac sie nad
    > "rozsadnoscia" danego postepowania, ktos poszedl na latwizne i wymyslil
    > kodyfikacje prawa.
    > No i od tamtej pory wystarczy ze sedzia silami bieglych zorientuje sie,
    > czy kierowca jadac przez ta hope z predkoscia dozwolona równiez polecialby
    > na filar wiaduktu. I dzieki temu bedzie wiedzial czy winna byla hopa czy
    > predkosc.

    No i wlasnie o tym pisze. Nie da sie okreslic rozsadnej predkosci. Rozsadna
    jest taka, przy ktorej sie nie rozwalisz ;-)
    Stwierdzenie "ja nie przestrzegam ograniczen, ale jezdze z rozsadnymi
    predkosciami, ale ten lecial jak wariat" to czysta hipokryzja.
    Ja tez jezdze z rozsadnymi predkosciami, a moja zona twierdzi, ze jezdze jak
    wariat ;-P

    --
    Axel

  • 34. Data: 2010-09-29 08:18:48
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-09-28 16:46, WW pisze:

    > Moim zdaniem to morderstwo przy użyciu niebezpiecznego narzędzia.

    Jeśli dwaj kumple, po wódce, wpadną na pomysł zabawy polegającej na tym,
    że jeden kładzie sobie na głowie jabłko, a drugi zamyka oczy i strzela z
    wiatrówki do tego jabłka, trafiając kolegę śmiertelnie w głowę - to jest
    morderstwo czy wypadek?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 35. Data: 2010-09-29 10:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości news:

    > Ja tez jezdze z rozsadnymi predkosciami, a moja zona twierdzi, ze jezdze
    > jak wariat ;-P

    Moja często jeździ szybciej ode mnie i rzadko bręczy że to ja jadę jak
    wariat. ;-)

  • 36. Data: 2010-09-29 12:13:04
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > że jeden kładzie sobie na głowie jabłko, a drugi zamyka oczy i strzela z
    > wiatrówki do tego jabłka, trafiając kolegę śmiertelnie w głowę - to jest

    Zależy do której rodziny należysz.

  • 37. Data: 2010-09-29 18:26:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin WW

    > Moim zdaniem to morderstwo przy użyciu niebezpiecznego narzędzia.

    A moim zdaniem to lot na księżyc przy użyciu statku obcych.

    --
    ignorance is bliss

  • 38. Data: 2010-09-29 18:29:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Poprzednio napisałem m. in.: "Bliżej mu do morderstwa (poprzez celowe
    > działanie, bo zakładam, że MZ miał świadomość, jak mocno przegina)".
    >
    > I o to właśnie mi chodziło - o świadomość, że przegina i że to może się
    > skończyć źle. A skoro ma taką świadomość, to narażanie pasażera na
    > skutki ewentualnego wypadku to już IMO morderstwo.

    Twój sposób wnioskowania załamuje.

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2010-09-29 18:30:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Dokładnej granicy ci nie podam oczywiście, bo to od wielu czynników
    > zależy. Ale wiesz, jeśli na jakiejś muldzie koła się odrywają od
    > asfaltu, to ja bym raczej zwolnił.

    Twierdzisz, że Zientarski chciał sobie polatać?

    --
    ignorance is bliss

  • 40. Data: 2010-09-30 00:20:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-09-29 10:44, Cavallino pisze:

    > Moja często jeździ szybciej ode mnie i rzadko bręczy że to ja jadę jak
    > wariat. ;-)

    Ja wychodzę z zakrętu w czterokołowym poślizgu, a żona mnie jeszcze pogania.