  • Data: 2024-10-27 10:25:21
    Temat: POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Mam mało miejsca, musze się zmieścić w rozmiarze dip 40 z buforem 16
    bitów, jednokierunkowym, ale trójstanowym. Jak SN74LVCZ16240 i kilka
    innych podobnych 16xxx.

    One są dość szerokie i jest kłopot z płytką dwustronną.

    Widziałem kiedyś jakieś wąskie bufory 16 pin w projekcie retro, ale
    stukam pukam po google i nie widzę. Ktoś mógłby poratować symbolem?

    Porzebny do zrobienia adapter z logiki 5v na 3.3v, najmniejszy jaki się
    da z uwagi na prawie zerowe miejsce dostępne nad IC.