  • 11. Data: 2009-06-17 10:01:57
    Temat: Re: POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Z ta karta jesli jest chlodzona pasywnie i od gigabyte mam bardzo duzo
    > reklamacji. Chlodzenie karty zostalo wadliwie zaprojektowanie i takie sa
    > tego skutki.

    Mialem podobna sytuacje z (jesli dobrze pamietam) R9550 Gigabytea (z
    pamiecia Hynix) z pasywnym chlodzeniem. Po wymianie gwarancyjnej na inny
    egemplarz (na kosciach Samsunga) problem znikl. Wiec obstawiam nie tyle
    wadliwy projekt co niechlujny montaz, albo kosci pamieci z odpadkow
    poprodukcyjnych.

    ::f::

  • 12. Data: 2009-06-17 11:59:45
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Z ta karta jesli jest chlodzona pasywnie i od gigabyte mam bardzo duzo
    > reklamacji. Chlodzenie karty zostalo wadliwie zaprojektowanie i takie sa
    > tego skutki.

    No ale to chyba łatwo poznać po temperaturze w czasie pracy ?

  • 13. Data: 2009-06-17 12:25:57
    Od: bikej <g...@g...com>

    On 17 Cze, 12:01, "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > egemplarz (na kosciach Samsunga) problem znikl. Wiec obstawiam nie tyle
    > wadliwy projekt co niechlujny montaz, albo kosci pamieci z odpadkow

    Okazalo sie, po otwarciu obudowy, ze karta ma chlodzenie radiatorem
    (sprawnym).
    Nie wiem jeszcze jakiej jest marki. ALe sprawdze to.

  • 14. Data: 2009-06-20 17:06:49
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 17.6.2009, bikej napisał(a):

    > Okazalo sie, po otwarciu obudowy, ze karta ma chlodzenie radiatorem
    > (sprawnym).

    A co niby miałoby być niesprawne w radiatorze? ;D
    Nawet jakby był połamany to jakąś sprawność zachowuje (inna historia czy
    wystarczającą). Chodziło Ci o wentylator?
    Lepiej sprawdź czy ten radiator się nagrzewa - jeśli nie, albo słabo, to
    najwyraźniej źle odbiera ciepło z GPU i należy to poprawić, tj. zdjąć go,
    wyczyścić i nałożyć cieniutką warstwę nowej pasty.
    Nie zaszkodzi przy okazji odkurzyć w budzie i poprawić w niej wentylację.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/