  • 1. Data: 2012-03-17 20:45:00
    Temat: PCI-E na VGA
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

    Remek

  • 2. Data: 2012-03-17 21:03:41
    Temat: Re: PCI-E na VGA
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 17 marca 2012 (21:45:00) napisano:

    > Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

    Nie jestem pewien, ale chyba nie zrozumiałem, o co Ci chodzi.

    Jeżeli piszesz o urządzeniu, które z jednej strony wpinasz w płytę
    główną, a z drugiej strony podłączasz do niego monitor - to jak
    najbardziej spotkałem się z takim urządzeniem, nazywa się to "karta
    graficzna"...

    Jeżeli jednak masz na myśli co innego, to musisz doprecyzować pytanie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2012-03-17 21:14:06
    Od: "B.G" <z...@w...com.eu>

    Dnia 17-03-2012 o 21:45:00 Remek <n...@g...com> napisał(a):

    > Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?

    Jeśli masz na myśli PCI-E: http://en.wikipedia.org/wiki/PCI_Express a
    VGA: http://en.wikipedia.org/wiki/VGA_connector
    to to wstrząsające w swojej rzadkości występowania na rynku urządzenie,
    zwie się karta graficzna.

    --
    B.G

  • 4. Data: 2012-03-17 21:32:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.03.2012 21:45, Remek pisze:
    > Witam
    >
    > Czy spotkał się ktoś z przejściówką/adapterem z PCI-E na VGA?
    >
    > Remek

    tak. to karta graficzna. co wygrałem?
    ToMasz

  • 5. Data: 2012-03-17 23:56:07
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > tak. to karta graficzna. co wygrałem?

    Sorry. Macie rację. Pochrzaniłem nazwy. Miało być PCI-e -> AGP. Chodzi o
    możliwość zamontowania starszego typu karty graficznej do płyty ze slotem
    PCI-e.

    Remek

  • 6. Data: 2012-03-18 09:15:19
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 18 marca 2012 (00:56:07) napisano:

    > Sorry. Macie rację. Pochrzaniłem nazwy. Miało być PCI-e -> AGP. Chodzi o
    > możliwość zamontowania starszego typu karty graficznej do płyty ze slotem
    > PCI-e.

    Nawet, jeżeli ktoś coś takiego robi (a wydaje mi się to mało
    prawdopodobne), to użycie tego czegoś nie będzie miało sensu
    ekonomicznego - urządzenie będzie droższe, niż odpowiednik tej karty
    na PCI-e.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 7. Data: 2012-03-18 10:46:53
    Od: Kapec <n...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 00:56, Remek pisze:

> [...]
    > możliwość zamontowania starszego typu karty graficznej do płyty ze slotem

    Jest taka przejsciowka ale cena z kosmosu ktos robil testy kart voodoo
    na 3dfx z tymi przejsciowkami.

    http://www.frazpc.pl/b/108286

  • 8. Data: 2012-03-18 12:12:50
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > http://www.frazpc.pl/b/108286

    LOL nie wiedziałem że coś takiego istnieje

  • 9. Data: 2012-03-18 14:06:26
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Yakhub" napisał:

> [...]

    prawdopodobne), to użycie tego czegoś nie będzie miało sensu
    ekonomicznego - urządzenie będzie droższe, niż odpowiednik tej karty

    Mówi się trudno. Mam kartę PCI-e. Problem w tym, że moim zdaniem sterowniki
    do niej są do d... Jest to Nvidia GeForce 7600GS Sonic. Nie mam wymagań co
    do wydajności, ale zależy mi na wygodzie i jakości oglądanych filmów.
    Przećwiczyłem kilka wersji driverów i co nowsze to gorsze. Nie umozliwiają
    regulacji jasności, kontrastu i nasycenia barw. Jeśli nawet jest nakładka to
    mocno okrojona, kiepsko działająca i upierdliwa w obsłudze. To samo dotyczy
    kar Radeon. Czy producenci i programiści nie oglądaja filmów na swoich
    wyrobach? Mam natomiast karty AGP NVidii 32 - 128 MB i do nich stareńkie
    drivery, które działają świetnie. Jest wygodna nakładka do regulacji obrazu.
    Nawet jest suwak do regulacji odcienia (czasem nazywane jest to temperaturą
    barw). I w związku z tym muszę poszukać odtwarzacza, który to ma.

    Remek

  • 10. Data: 2012-03-18 19:12:49
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > regulacji odcienia (czasem nazywane jest to temperaturą barw). I w
    > związku z tym muszę poszukać odtwarzacza, który to ma.

    To załąduj stare sterowniki
    DO takiej ale Galaxy miałem jak pamiętam wersję 93.cośtam. Jakoś problemów
    nie widziałem (na Eizo S2231W)

    --
    Irokez