  • 11. Data: 2010-02-24 02:13:21
    Temat: Re: PCC-3 pojazd o wartości poniżej 1000zł
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > do rejestracji nie musisz mieć załatwionego US.
    >
    > Ja bym dla pewności poszedł. US potrafi później ścigać za 5zł więc po co
    > robić sobie problem jeśli okaże się że wg. ich tabeli pojazd był warty ponad
    > 1000zł. Najlepiej pojsc do US, pokazać umowe, pani sprawdzi w ich tabelach i
    > albo powie że nic nie trzeba robić albo zapłacisz 20zł i z głowy.

    tak właśnie chcę zrobić
    pozdr

  • 12. Data: 2010-02-24 02:14:01
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Piotrek pisze:
    > Oj widzę że z tych ostrożnych jesteś co to chuchają na zimne i polewają
    > wodą.
    > Umowa do 1000 zł nie zgłaszasz do US tylko idziesz do wydz. komunikacji i
    > rejestrujesz.
    >
    > P.

    może dlatego, że kilka dni temu znajomy 180zł zapłacił kary za podobną
    głupotę
    dla pewności wezmę pieczątkę, że zwolnione lub niech mi liczą należność
    z tabelek

    pozdr

  • 13. Data: 2010-02-24 13:23:53
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

    Ja nie miałem problemu, choć może wpływ miała na to marka (Opel Kadett) i wiek
    (pełnoletni) auta. Ale też Twoje wygląda na podobną klasę.

    W razie czego proponuję lekturę
    www.pit.pl/wartosc_rynkowa_czynnosci_cywilne_pcc_pod
    atki_w_praktyce_1203.php

    Sądzę że US nie jest zainteresowany użeraniem się o głupie sumy rzędu paruset
    złotych wartości auta (czyli o podatek rzędu 20-40 PLN), zwłaszcza w sytuacji
    kiedy dotyczy to pojazdów na tyle leciwych, że kupującemu łatwo jest uzasadnić
    odwołanie od decyzji "zza biurka" stanem technicznym.

    pozdrawiam,
    G.