  • 1. Data: 2009-07-17 19:07:27
    Temat: "Overclocking failed..."
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Czy to sprawa sprzęrowa, że czasem, tak co kilka dni, komputer włączony
    jak zwykle wypisuje "overclocking failed, pres F1 ble ble or F2 ble ble..."?

    Nic nie jest podkręcane...

    Feromon

    4255 (20090717) __________

  • 2. Data: 2009-07-17 19:11:32
    Temat: Re: "Overclocking failed..."
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > Czy to sprawa sprzęrowa, że czasem, tak co kilka dni, komputer włączony
    > jak zwykle wypisuje "overclocking failed, pres F1 ble ble or F2 ble

    Tobie nic nie pomoże, bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika i
    antywirusa.

  • 3. Data: 2009-07-17 20:05:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Tobie nic nie pomoże, bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika i
    > antywirusa.

    Bo za bardzo sie skupiam, by nie oddawać stolca bezwiednie....

    Feromon

    4255 (20090717) __________

  • 4. Data: 2009-07-17 20:08:06
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Tobie nic nie pomoże, bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika i
    > antywirusa.

    Z antywirem chyba dałem radę - ale czytnik mam od lat bez zmain....

    Feromon

  • 5. Data: 2009-07-17 20:15:40
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Tobie nic nie pomoże, bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika i
    > antywirusa.

    Teraz jest dobrze? Możesz odpowiedzieć na pytanie, które zadałem?
    Ortografia w porządku?
    Odpowiedzno grzeczny byłem?

    PPPozdrawiam
    Feromon

  • 6. Data: 2009-07-17 20:33:54
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Tobie nic nie pomoże, bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika i
    > antywirusa.

    Animka TEŻ ma antywirusa - to nie wstyd, ja mam LEGALNEGO. Widows też. Nie
    chwale się...

  • 7. Data: 2009-07-17 21:50:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Feromon pisze:

    > Animka TEŻ ma antywirusa - to nie wstyd, ja mam LEGALNEGO. Widows też. Nie
    > chwale się...

    Zawiedziesz się. Nie mam żadnego (nawet zainstalowanego) atywirusa.
    Łyso ci teraz obszczymurku?

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-07-17 23:15:54
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Feromon napisała na pl.comp.pecet:

    > Overclocking failed...
    http://groups.google.pl/groups?q=Overclocking+failed
    ...&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=pl&tab=wg
    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2009-07-20 07:05:44
    Od: "Feromon" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    Feromon pisze:

    >Zawiedziesz się. Nie mam żadnego (nawet zainstalowanego) atywirusa.
    >Łyso ci teraz obszczymurku?

    Łyso, przepraszam, musiałem źle popatrzeć....

    Feromon