  • 41. Data: 2015-03-02 15:12:46
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 11:43:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > No wiesz, zrodla donosza, ze stopien urowerowienia USA jest bardzo
    > nikly.
    > A jak jest malo rowerow, to i malo serwisow.
    > Czy nalezy wyciagac wniosek, ze Amerykanow nie stac na rowery ?

    > A dalej nie wiem - w Turcji brak sklepow rowerowych, czy detek 28 ?
    Brak dętek. Sklepów z częściami też nie za wiele. Jak na bazarze czegoś
    nie ma to i w sklepie nie ma.

    > Tak nawiasem mowiac, to w czasie "wycieczki po Polsce" tez chyba bylby
    > problem.
    Nie stwierdziłem problemu a co najmniej raz kupowałem ad hoc, w trasie.

    > U siebie w miescie to wiem gdzie kupic ... ale co, w Turcji Decathlonu
    > nie ma ?
    Ano nie ma. Rower kupisz dużo łatwiej niż dętkę.

    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 42. Data: 2015-03-02 16:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
> [...]
    >czegoś
    >nie ma to i w sklepie nie ma.

    >Nie stwierdziłem problemu a co najmniej raz kupowałem ad hoc, w

    Ale w jakim sklepie i w jakiej miejscowosci ?
    No i ile lat temu to bylo ?

    >Ano nie ma. Rower kupisz dużo łatwiej niż dętkę.

    Alez jest. Ze Turcja duza, a sklepow D malo, to juz nie moja wina - u
    nas tez sa rzadko rozlozone :-)

    J.

  • 43. Data: 2015-03-02 17:27:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2015 16:38:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale w jakim sklepie i w jakiej miejscowosci ?
    > No i ile lat temu to bylo ?
    We Wolsztynie albo gdzieś po drodze z Poznania do Zielonej z 10 lat temu

    > Alez jest. Ze Turcja duza, a sklepow D malo, to juz nie moja wina - u
    > nas tez sa rzadko rozlozone :-)
    Mozliwe, nie natknąłem się.

  • 44. Data: 2015-03-02 17:28:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-03-01 o 23:56, neelix pisze:

    > Baterii CR1220 też nie ma.

    Koło mnie są:
    http://www.hurt.com.pl/index.php?what=cr1220&searcha
    malgam=1&i=1&o=shpsrch

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 45. Data: 2015-03-02 20:39:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    Dnia Sat, 28 Feb 2015 20:38:00 +0100, Ghost napisał(a):

    >To każdy chłopiec wiedzieć powinien... :)

    Ja wiem, a Ty mógłbyś odpowiedzieć, co sam sadzisz, zamiast uciekać.

  • 46. Data: 2015-03-02 21:48:56
    Od: z <...@...pl>

    > Ach, na Janosika? :) Tyle żartu a teraz przedstaw skalę wpływów do
    > budżetu. W wieloletniej perspektywie, uwzględniając nie do końca poznany
    > mechanizm demobilizacji społeczeństwa.

    Odnieś się do zadłużenia na tą okoliczność oraz do stopniowego
    ewolucyjnego przeobrażenia.
    Dlaczego to miałoby być gorsze niż obecne trwanie i odwlekanie problemu
    w czasie. Bez wodolejstwa poproszę. Tu nie telewizja :-)

  • 47. Data: 2015-03-02 22:37:56
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2015-02-28 o 13:02, neelix pisze:

    > Nie, no świetnie jest. Staniały jeszcze lokomotywy. Tylko dlaczego jest
    > ponad 2 mln (oficjalnie, nieoficjalnie dużo więcej) bezrobotnych w kraju
    Nie pi....
    Właśnie pracuję w firmie, gdzie ciągle brakuje ludzi - zwyczajnych
    "roboli do łopaty" - co ktoś się pojawi, to albo "zmęczony" albo
    "skacowany", albo przychodzi sobie w losowe dni i godziny....
    Po wypłacie - wiadomo, że się już nie pojawi...
    Słyszałem - że w Polsce jest bezrobocie - ale w Krakowie jakoś bardzo
    poszukującego pracy za jakieś 10zł/godzina (netto!) ciężko uświadczyć...

    > i ze 2,5 mln Polaków na emigracji zarobkowej. Gdyby wrócili to mamy ok.
    > 5 mln bezrobotnych.
    a w tej bajce są smoki i jednorożce?

  • 48. Data: 2015-03-03 07:18:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-02 o 22:37, ZIWK pisze:

> [...]
    > "skacowany", albo przychodzi sobie w losowe dni i godziny....
    > Po wypłacie - wiadomo, że się już nie pojawi...

    Znaczy kiepsko płacicie, a nie że nie ma komu pracować. To, że ktoś jest
    bezrobotny nie oznacza, że będzie pracował za stawki poniżej wartości
    rynkowej.

    > Słyszałem - że w Polsce jest bezrobocie - ale w Krakowie jakoś bardzo
    > poszukującego pracy za jakieś 10zł/godzina (netto!) ciężko uświadczyć...

    To sobie wyobraź - jesteś z Pcimia, jedziesz do Krakowa, bo tam jest
    praca. Wynajmij mieszkanie, nakarm się, ubierz, a potem zobaczy, czy te
    1600zł to starczy na prowadzenie takiego życia, jakie powinien móc
    prowadzić młody pracujący.

    > a w tej bajce są smoki i jednorożce?

    A czego nie rozumiesz?

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2015-03-03 08:03:56
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > praca. Wynajmij mieszkanie, nakarm się, ubierz, a potem zobaczy, czy te
    > 1600zł to starczy na prowadzenie takiego życia, jakie powinien móc

    On niczego nie rozumie.
    Sam sie powinien wziac za te lopate bo z takim rozumkiem to nie wiem kto mu
    dal inne stanowisko w "tej firmie" :)

  • 50. Data: 2015-03-03 09:01:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 Mar 2015 21:48:56 +0100, z napisał(a):

    > Odnieś się do zadłużenia na tą okoliczność oraz do stopniowego
    > ewolucyjnego przeobrażenia.

    Po pierwsze nie rozumiem. Podkręć jasność. Po drugie, nie odpowiadaj
    pytaniem na pytanie.