  • 11. Data: 2012-10-18 11:42:39
    Temat: Re: Ostrzeżenie przed bydłem - Warszawa, Towarowa 33
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik <4...@g...de> napisał w wiadomości
    news:d79a6e62-5b21-413a-ad89-5824cc30660e@googlegrou
    ps.com...
    > Chciałem Was przestrzec przed bydłem - i chyba też oszustami -
    > sprzedającymi używane samochody w Warszawie, przy Towarowej 33. Znalazłem
    > ogłoszenie o > sprzedaży Thesis, w którym m.in. było napisane:

    wejdź sobie na
    forum
    lanciaklub.org
    i zobacz na forum. jest pare thesis moze ktos chce sprzedac;)

    napewno pewniejsze niż tez komisu.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 12. Data: 2012-10-18 12:25:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 00:06, szufla pisze:

    > Tak jest. Czyli byla zdejmowana, a jak byla zdejmowana tzn, ze
    > prawdopodobnie malowana, wiec czujnik do reki.
    > Ciekawe jak dalej wygladaja zgrzewy na błotnikach :)?
    >
    > sz.

    Na tym obrazku w skompresowanym JPG, ze zdjęcia robionego pod kątem
    widzisz różnicę w szerokości szpar pomiędzy klapą i błotnikami? Szacun.
    OK - jeden czujnik cofania wciśnięty i porysowana dolna część zderzaka -
    ale to jest samochód używany, który mógł oprzeć się zderzakiem o
    krawężnik na przykład.
    Ja nie bronię ani tego egzemplarza, ani autohandli (nigdy bym nie kupił
    samochodu z autohandlu nie znając jego historii), ale wnioskowanie na
    podstawie tego zdjęcia to pomyłka.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2012-10-18 17:02:15
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Ale paskudne auto.

    Też mi się na początku tak wydawało - w szczególności przód. Środek mi
    się bardzo podoba.
    A teraz też szukam Thesiskę ale 3.0 v6 :)

    Darek

  • 14. Data: 2012-10-18 17:08:34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na tym obrazku w skompresowanym JPG, ze zdjęcia robionego pod kątem widzisz różnicę

    > w szerokości szpar pomiędzy klapą i błotnikami? Szacun.

    Skomentuje to krotko.
    Nigdy samemu nie probuj kupowac aut z drugiej reki, bo niestety nie masz zielonego
    pojecia o czymkolwiek.

    sz

  • 15. Data: 2012-10-18 18:17:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 17:08, szufla pisze:

    > Nigdy samemu nie probuj kupowac aut z drugiej reki, bo niestety nie masz
    > zielonego pojecia o czymkolwiek.

    Jaaa, dzięki. W razie czego wyślę ci zdjęcie zrobione tanią komórką, OK?

    Pozdr

  • 16. Data: 2012-10-18 19:00:26
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jaaa, dzięki. W razie czego wyślę ci zdjęcie zrobione tanią komórką, OK?

    To nie sa lata `90. Obecnie zdjecia z tanich komorek sa wystarczajaco dobre do oceny
    nawet słuza wielu rzeczoznawcom.
    Kazde uzywane auto nalezy traktowac jako potencjalnie walone. Chyba, ze to auto
    tatusia, ktore widujesz na co dzien.
    Zle spasowane czesci, ktore rzucaja sie w oczy swiadcza albo o fatalnej jakosci
    naprawy albo czym gorzej, ze juz w ogole nie da sie z tym nic zrobic :)

    sz.

  • 17. Data: 2012-10-18 19:19:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 19:00, szufla pisze:

    > To nie sa lata `90. Obecnie zdjecia z tanich komorek sa wystarczajaco
    > dobre do oceny i nawet słuza wielu rzeczoznawcom.

    Zdjęcia z tanich komórek służą rzeczoznawcom do oceny napraw blacharsko
    lakierniczych? Coraz ciekawiej się robi ;)

    > Kazde uzywane auto nalezy traktowac jako potencjalnie walone. Chyba, ze
    > to auto tatusia, ktore widujesz na co dzien.

    Tu pełna zgoda.

    > Zle spasowane czesci, ktore rzucaja sie w oczy swiadcza albo o fatalnej
    > jakosci naprawy albo czym gorzej, ze juz w ogole nie da sie z tym nic
    > zrobic :)

    Problem w tym co się komu gdzie rzuca. Bo ze skompresowanego zdjęcia
    zrobionego pod kątem ocena różnic szpar pomiędzy tylną klapą a
    błotnikami jest... obarczona potencjalnie dużym błędem ;) Chodzi o
    perspektywę, różne profile zagięcia blachy na błotniku i klapie i - co
    za tym idzie - różnice w cieniach, a to wszystko jeszcze rozmazane na
    krawędziach jotpegiem.

    Pozdr,

  • 18. Data: 2012-10-18 19:54:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-18 19:19, LEPEK pisze:

    > Zdjęcia z tanich komórek służą rzeczoznawcom do oceny napraw blacharsko
    > lakierniczych? Coraz ciekawiej się robi ;)

    Kurcze, dzisiaj miałem oględziny związane z opisywanym wyrwaniem
    wycieraczki na myjni - nawet tego rzeczoznawca nie robił tanią komórką.

  • 19. Data: 2012-10-18 20:02:07
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    Artur Maśląg wrote:

    > Kurcze, dzisiaj miałem oględziny związane z opisywanym wyrwaniem
    > wycieraczki na myjni - nawet tego rzeczoznawca nie robił tanią komórką.

    Znaczy robil droga komorka, bo go firma nie wyposazyla w tani aparat
    fotograficzny? :O

  • 20. Data: 2012-10-18 20:12:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-18 20:02, liquidmolly pisze:

    > Znaczy robil droga komorka, bo go firma nie wyposazyla w tani aparat
    > fotograficzny? :O

    Nie, nie robił tego drogą komórką, bo go firma nie wyposażyła w tani
    aparat fotograficzny :P