  • 1. Data: 2009-02-01 21:35:35
    Temat: Ostrzeżenie przed Cyfra+ JEDEN KANAŁ FILMOWY za jedyne 165 zł miesięcznie
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Skorzystałem w listopadzie z promocji
    Cyfra+. 30 zł/mc za pakiet komfortowy
    przez 9 miesięcy a poźniej do końca
    umowy 60 zł/mc za ten sam pakiet.
    Sam pakiet jest przyzwoity, cena również
    Chciałbym jednak mieć jeszcze jeden
    kanał ... Canal+ FILM. (ewentualnie w wersji HD)

    Umowa na 18 miesięcy.

    Gdzie kruczek?

    Spróbujcie np. zmienić pakiet na Prestiżowy HD,
    Cyfra+ oferuje mi migrację do tego pakietu ...za
    jedyne UWAGA: 268,00 zł MIESIĘCZNIE!

    Dalej... gdybym chciał dokupić sobie Canal+ FILM HD
    to abonament z 30 zł wzrośnie do UWAGA: 195,00 zł MIESIECZNIE!

    Canal+ FILM to baaaardzo drogi kanał, myślę że
    najdroższy na Świecie z swoją ceną 165 zł miesięcznie.

    Czy to nie jest przypadkiem tzw. sprzedaż wiązana?

    Ta firma nie nauczyła się z ostatniej lekcji nic
    a nic. Mieli wielką szansę zlikwidować piractwo
    raz na zawsze czyniąc je ... nieopłacalnym, oni
    jednak za wszelką cenę chcą aby znowu chińczyki
    połamały ich system i wypuścili komercyjne
    pirackie karty.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-02-01 21:38:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości news:

    > Dalej... gdybym chciał dokupić sobie Canal+ FILM HD
    > to abonament z 30 zł wzrośnie do UWAGA: 195,00 zł MIESIECZNIE!

    A jakim cudem?
    Opcja C+ kosztuje 29 zł, C+ HD 6 zł.
    Ty masz jakieś zastrzeżenia specjalne w umowie że nie możesz włączyć tej
    opcji?

    A nawet jakby:
    Przeżyjesz dwie karty?
    No to bierz Multipakiet na drugiej i problem z głowy

  • 3. Data: 2009-02-01 21:45:07
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    > A jakim cudem?
    > Opcja C+ kosztuje 29 zł, C+ HD 6 zł.
    > Ty masz jakieś zastrzeżenia specjalne w umowie że nie możesz włączyć tej
    > opcji?

    Takim cudem, nie czytam broszurek reklamowych w których
    Cyfra+ mami klientów tylko wchodzę do ICA i robię
    symulację kosztów ... sprawdź sobie.
    Kto chce migrować z Komfortowego+ na Prestiżowy HD+
    zapłaci jedyna 268,00 zł MIESIECZNIE

    > A nawet jakby:
    > Przeżyjesz dwie karty?
    > No to bierz Multipakiet na drugiej i problem z głowy

    Od nich już nic nie wezmę nawet jak mi będą chcieli dopłacić.
    A reklamę im zrobię bardzo dobrą, w ciągu roku tak ze 100 osób
    przekonam aby nie decydowali się na Cyfrę+ :-)

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 4. Data: 2009-02-01 21:50:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Takim cudem, nie czytam broszurek reklamowych w których
    > Cyfra+ mami klientów tylko wchodzę do ICA i robię
    > symulację kosztów ... sprawdź sobie.
    > Kto chce migrować z Komfortowego+ na Prestiżowy HD+

    A po co Ci Prestiżowy?
    Włącz sobie opcję do swojego pakietu i będziesz miał C+ HD za 35 zł.
    Włączyć możesz mailem, telefonicznie, a pewnie też u dystrybutora.

    Na to co się pokazuje w ICA nie patrz, tam bzdury wychodzą.
    Zwłaszcza że zmiana pakietu pewnie powoduje utratę zniżki.
    Włączenie opcji dodatkowej - nie powoduje.

  • 5. Data: 2009-02-01 21:53:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Tutaj masz dokładny cennik opcji dodatkowych dl Twojego pakietu:
    http://www.cyfraplus.pl/_abo_opcje-dodatkowe3.html

  • 6. Data: 2009-02-02 08:16:21
    Od: jack <s...@g...pl>

> [...]

    > A reklamę im zrobię bardzo dobrą, w ciągu roku tak ze 100 osób
    > przekonam aby nie decydowali się na Cyfrę+ :-)

    w ICA jak wiadomo (myslalem ze wszem) i wobec opcja symulacji działa NIE
    PRAWIDŁOWO - nawet jak zrobisz symulacje z jakiegoś podstawowego do ciut
    większego wyliczy Ci setki złotych a wiadomo ze bzdura. Wystarczy telefon i
    jak koledzy napisali jakies 35 zł za Canal z Hd - po co sobie nerwy szarpac
    :)

    p.s w grudniu dawali taki sam jak masz pakiet z canalem na cały rok w tej
    samej co Ty cenie (bez HD ale z C+ Film włacznie) myslalem ze o takim
    piszesz wiec nie musiałbys dopłacać bo miałbys C+ w pakiecie ale to pewnie
    od grudnia dopiero było a piszesz o listopadzie.

  • 7. Data: 2009-02-02 10:18:41
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "jack" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > większego wyliczy Ci setki złotych a wiadomo ze bzdura. Wystarczy telefon
    > jak koledzy napisali jakies 35 zł za Canal z Hd - po co sobie nerwy

    Eeee, chyba nie zarzucisz mi że kłamię, korzystam z systemu symulacji
    kosztów abonamentu firmy Canal+ ... w takim razie oni są po prostu
    nienormalni strasząc klienta na własnej stronie.

> [...]
    > piszesz wiec nie musiałbys dopłacać bo miałbys C+ w pakiecie ale to pewnie
    > od grudnia dopiero było a piszesz o listopadzie.

    Pech chciał że nie poczekałem i zawarłem umowę w listopadzie, oferta
    Komfortowy+ na 18 miesięcy była korzystna i nie ukrywam że nawet
    byłem zdziwiony tak dużą obniżką ceny abonamentu za właściwie
    cały pakiet C+ (HBO i Cinemax to sobie mogą w buty włożyć).

    35 zł za jeden kanał ... hmmm to już nie jest zbyt dobra
    cena, ale sporo lepsza niż wychodzi z symulacji w ICA.

    PS. Już wczoraj napisałem email do Cyfra+ aby mi podali
    ile mnie będzie kosztował abonament programów z zakresu
    Komfortowy+ i dodatkowo Canal+ FILM (ewentualnie wersja HD).

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 8. Data: 2009-02-02 10:23:50
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    > Tutaj masz dokładny cennik opcji dodatkowych dl Twojego pakietu:
    > http://www.cyfraplus.pl/_abo_opcje-dodatkowe3.html

    Wychodzi że mogę dokupić Canal+ FILM HD za 6 zł/miesięcznie
    i to byłaby uczciwa i konkurencyjna rynkowo cena za taki kanał.
    Ale czy na pewno ? ponieważ :

    Cena 29zł + 6zł już nie jest taka korzystna, zwłaszcza że zmusza
    mnie do zakupu Canal+ SPORT i Canal+ SPORT2 a ja wręcz nie
    cierpię oglądania sportu w telewizji, zresztą EUROSPORT to dużo
    lepszy kanał sportowy.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 9. Data: 2009-02-02 10:27:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> napisał w wiadomości news:

    > 35 zł za jeden kanał ...

    Nie jeden tylko cztery.
    Samego C+Film kupić się nie da.

  • 10. Data: 2009-02-02 10:28:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wychodzi że mogę dokupić Canal+ FILM HD za 6 zł/miesięcznie

    Nie możesz.
    Musisz NAJPIERW kupić opcję C+, a potem dopiero możesz opcję C+HD.
    Razem 35 zł.