  • 1. Data: 2009-11-30 20:40:12
    Temat: Orange, doładowanie innej osobie - jaja
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Nowe Go. *500, przerażający głos który mozna wrzucić na pocztę
    głosową, 9 - doładowanie, 9 - innej osobie, numer telefonu,
    powtórzony numer telefonu, kod doładowujący, #. I informacja,
    że konto zostało uzupełnione. Niby OK.
    Ale skoro już dzwonię to chcę się dowiedzieć co u mnie na koncie.
    1, 1 i... stan konta więszony o ok. 50zł! A miało być doładowanie
    komu innemu...
    Po chwili dzwonię jescze raz *500 1, 1 - i tym razem stan konta
    już normalny.
    U bebeficjenta SMS że konto zwiększone i wszystko OK.
    Nie pamiętam dokładnie stanów kont obu telefonów (były niestety
    podobne), ale z dużym prawdopodobieństwem sprawdzenie konta
    natychmiast po doładowaniu innej osobie podało JEJ stan konta
    (najpierw myślałem, że mój+50zł).
    Nie wiem czy to normalne, że można się w ten sposób dowiedzieć
    jaki stan konta ma dowolna osoba z prepaidem Orange...
    Czy to chwilowy wybryk systemu czy tak miało być?

    Arek

  • 2. Data: 2009-11-30 21:46:38
    Temat: Re: Orange, doładowanie innej osobie - jaja
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > jaki stan konta ma dowolna osoba z prepaidem Orange...
    > Czy to chwilowy wybryk systemu czy tak miało być?

    Tak też i ja miałem, więc chyba ten typ tak ma.

    --
    Grzexs