  • 1. Data: 2012-08-22 15:34:11
    Temat: Orange czyli Matrix po polsku
    Od: SJS <s...@p...pl>

    1. zadzwonili do mnie z Orange namawiając na pakiet, telefon, TV
    satelitarna, internet za około 100 zł
    2.ponieważ wcześniejsze moje kontakty z TPSA, neostradą były raczej
    wyboistą drogą więc się zastawiałem czy wchodzić z nimi znów w kontakty
    ale podliczyłem, że będę na czysto około 80 zł miesięcznie
    3.złożyłem więc zamówienie i obiecali że w przeciągu 7-10 dni sprzęt
    zostanie dostarczony mi do domu
    4. gdzieś tak po miesiącu otrzymuję trzy SMSy - pierwszy, że umowa nie
    może być zrealizowana i dwa takie same abym natychmiast oddał sprzęt bo
    inaczej sąd - jaki sprzęt? przecież mi nic nie dostarczyli
    5. jestem na wczasach, telefon od kuriera czy jestem w domu bo przywiózł
    sprzęt - nie - nie jestem ale jest żona w domu może odebrać
    6, żona odebrała, po tygodniu jestem w domu. rozpakowuję sprzęt,
    podłączam - modem działa ale jest komunikat, że linia nie jest do modemy
    przygotowana?
    7. dzwonię pod podany numer po około godzinie różnych wzajemnych
    przełączeń dowiaduję się, że niestety na mojej linii telefonicznej nie
    można zamontować tego zestawu! Zaraz a to nie sprawdzili tego przez te
    1,5 miesiąca?
    8. mam odwieźć zestaw do najbliższego punktu, zapomnieli podać, że mam
    opcję wezwania kuriera aby odebrał.
    9. Jadę na Jubilerską, tłum takich samych zdających jak ja, po godzinie
    udaje się oddać - biorę potwierdzenie zdania, słowa przepraszamy nie
    usłyszałem
    10 mija miesiąc, przychodzi rachunek na 950 zł za nie oddany sprzęt -
    dzwonię znów i już po półtorej godzinie udaje mi się dodzwonić do kogoś
    kto przyjmuje zgłoszenie, że sprzęt oddałem w punkcie na Jubilerskiej
    11.Dzwoni dziś telefon, numer sie nie wyświetla. Pani która twierdzi, że
    jest z Orange przeprasza ale nie znaleźli protokołu zdania sprzętu i czy
    nie był bym taki miły aby pojechać do punktu tam gdzie zdałem sprzęt z
    moją kopią zdania sprzętu - sprzęt zdałem 40 dni temu!
    Ani mi się śni
    Natomiast mogę się umówić, że o ustalonej godzinie jak ktoś od nich
    odpowiedzialny za ten bałagan przyjedzie to pokaże dokument i pozwolę
    wykonać kopię
    To nie możliwe, czy może Pan wysłać faksem
    Nie mam faksu
    To może na emaila?
    Proszę do mnie wysłać emaila z prośbą o kopię dokumentu to wyślę
    Jest email
    Wysłałem kopię
    CDN pewnie nastąpi - ciekawe co tam jeszcze mogą wymyślić bo jak na
    razie przebili wszystko co do tej pory widziałem nawet w CCCP
    ===
    Korzystajcie z Orange - przeżycia gwarantowane?
    SJS

  • 2. Data: 2012-08-22 17:47:04
    Temat: Re: Orange czyli Matrix po polsku
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Je pierdziele Matrix w porownaniu z tym to wieczorynka

  • 3. Data: 2012-08-22 20:45:01
    Od: work <g...@w...pl>

    W dniu 2012-08-22 17:47, kowtow pisze:
    > Je pierdziele Matrix w porownaniu z tym to wieczorynka

    niesamowite jak film hm gotowy scenariusz

  • 4. Data: 2012-08-22 21:56:18
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-22 15:34, SJS wrote:
    > Korzystajcie z Orange - przeżycia gwarantowane?
    > SJS

    ja miałem inne przeboje - nie było możliwości "technicznych" założenia
    Orange Freedom (to samo co neostrada tylko pod szyldem Orange i trochę
    taniej), za to neostrada w TPSA poszła bez problemu. Ta sama linia, ten
    sam (praktycznie) dostawca - chodziło o te kilka zł miesięcznie na abo
    pewnie, ale jest to chamstwo zwyczajne.
    Generalnie trochę przygód tu i tu miałem, wniosek jest taki, że mają
    straszny bajzel.

  • 5. Data: 2012-08-23 00:08:12
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 22.08.2012 15:34, SJS pisze:
    > 1. zadzwonili do mnie z Orange namawiając na pakiet, telefon, TV
    > satelitarna, internet za około 100 zł

    SJS Ty coś w grupę nie możesz trafić. To jest grupa GSM. O komórkach. O
    neo jest alt.pl.neostrada. Nie historia, nie militaria

  • 6. Data: 2012-08-23 15:24:47
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 00:08:12 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > SJS Ty coś w grupę nie możesz trafić. To jest grupa GSM. O komórkach. O
    > neo jest alt.pl.neostrada. Nie historia, nie militaria

    Przecież on nie zamawiał Neostrady, tylko Orange Freedom!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2012-08-23 15:55:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-08-23 15:24, Chris94 pisze:

    > Przecież on nie zamawiał Neostrady, tylko Orange Freedom!

    To dalej nie czyni tego usługą komórkową

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which