  • 131. Data: 2010-11-17 15:14:24
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/17/2010 04:02 PM, Kotlet wrote:

> [...]
    > ale w o u przypadkach sprawdzanie maila co pewien czas,
    > wyslalem wiec maila na konto gmail ktore mam podpiete do lg gt 540 i
    > jest ten mail widoczny w programie gmail, i po sekundzie doszlo na
    > blackberry po klikniecu na wyslij w outlooku a w androdzie dopiero jak
    > nacisnalem na odswiez, pewnie po kilku minutach by wkoncu doszlo na
    > skrzynke , ale takie rozwiazanie mnie nie rajcuje. Jest inaczej dla
    > dodatkowych kont ktore sie podepnie pod konto gmail ? "
    >
    > dziekuje wiec za taki push up ktory jest pushem tylko z nazwy

    Tobie to najwyraźniej nic nie działa.
    Mnie działa, tabunom innych ludzi działa, jeden Kotlet jęczy jaki to
    Android zły i niedziałający z Gmailem. Nie wygląda to na problem Androida...

    M.

  • 132. Data: 2010-11-17 15:57:47
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 16:14, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Tobie to najwyraźniej nic nie działa.
    > Mnie działa, tabunom innych ludzi działa, jeden Kotlet jęczy jaki to
    > Android zły i niedziałający z Gmailem. Nie wygląda to na problem
    > Androida...

    nigdy nie plulem na androida, stwierdzilem tylko ze blackberry jest
    lepszy w porownaniu do kazdej innej poczty z ktorej korzystalem a byla
    to poczta wlasnie na adnroid, na symbianie jak i systemach zwyczajnych
    dedykowanych dla aparatow, Ty zes wtedy wyjechal z pushupem na
    androidzie stad porownuje do BB, i jak widac dosc cienko to wtedy
    wychodzi.(na Twoim aparacie) Niby 7 sekund to zbedny luskus ale idac tym
    tokiem zbednym lusksuem jest nawet samakomorka bo mozna isc do budki
    telefonicznej czy sms bo mozna wyslac w kafejce maila itd itd.

    Mnie bardzo odpowiada poczta w BB wlasnie ze wzgledu na te predkosc
    wrzucania maili, szalenie jest to fajne gdy sie handluje w sieci i nie
    widze powodu dla ktorego mialbym przechodzic do play ze szwankujacym
    netem w calym kraju tylko po to by obnizyc koszty rozmow jednoczesnie
    pozbawiajac sie istotnej dla mnie uslugi. Tylko dlatego wspomnialem o
    androdizie, jakbys przeczytal kilkadziesiat moich innych postow na
    grupie wychwalajacych android i lg gt 540 to bys zrozumial jak bardzo
    sie mylisz, dla mnie eot

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 133. Data: 2010-11-17 16:01:04
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/17/2010 04:57 PM, Kotlet wrote:

> [...]
    > androdizie, jakbys przeczytal kilkadziesiat moich innych postow na
    > grupie wychwalajacych android i lg gt 540 to bys zrozumial jak bardzo

    Erm, 'pushup' nie ma nic wspólnego z pocztą. No, może czasem przychodzi
    w paczce, albo przesyłka kurierską.

    M.

  • 134. Data: 2010-11-17 16:15:20
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 17:01, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Erm, 'pushup' nie ma nic wspólnego z pocztą. No, może czasem przychodzi
    > w paczce, albo przesyłka kurierską.
    >

    > M.

    pushup, push mail jak zwal tak zwal wiadomo o co mi chodzi

  • 135. Data: 2010-11-17 17:59:01
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 15:31, Kotlet pisze:

    > nie mowimy o zasiegu play, jaest zasieg i play i plus, z tym ze kiedy
    > jest silny zasieg play to play nie pozwala na podlaczenie do plusa.

    Dobrze że mój smartfon o tym nie wie, bo loguje się do czego chcę.

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 136. Data: 2010-11-17 18:04:41
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 15:33, Kotlet pisze:

    > bo masz slabszy zasieg play dlatego pozwlaa na podlaczenie do plusa.

    Mam zasięg i Play i Plus. A loguje się do czego chcę. Miej litość i
    przestań opowiadać swoje mądrości.

  • 137. Data: 2010-11-17 18:22:27
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 18:59, ALEX pisze:

    > Dobrze że mój smartfon o tym nie wie, bo loguje się do czego chcę.

    do czasu azbedzie dobry zasieg plusa. Moj telefon tez sie loguje do
    plusa, ale tylko kiedy pojade do lasu . Moze na Twoim zdaupiu jest taki
    zasieg play ze kazdy fonem sie do plusa podlaczasz .

  • 138. Data: 2010-11-17 18:25:04
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-17 19:04, ALEX pisze:

    > Mam zasięg i Play i Plus. A loguje się do czego chcę. Miej litość i
    > przestań opowiadać swoje mądrości.

    KURWA czy ty rozrozniasz miec zasieg a miec zasieg (siłę sygnalu danej
    sieci) na poziomie 10/99 czy 80/99 , czyli slabszy lub silniejszy ? Jak
    jest lepszy play, to nie pozwalaja na roaming do plusa bo to dla nich
    koszt, wpisz sobie haaslo na google to wyjdzie Ci kilkaset conajmniej
    takich przypadkow

  • 139. Data: 2010-11-17 18:42:00
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 19:22, Kotlet pisze:

    > do czasu azbedzie dobry zasieg plusa.

    Tak tak, oczywiście.

    Moj telefon tez sie loguje do
    > plusa, ale tylko kiedy pojade do lasu . Moze na Twoim zdaupiu jest taki
    > zasieg play ze kazdy fonem sie do plusa podlaczasz .

    Łódź to zadupie powiadasz? Nie wiem co bierzesz, ale odstaw to bo
    majaczysz.

  • 140. Data: 2010-11-17 19:07:10
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Śr 17 11 2010 19:25, Kotlet pisze:

> [...]
    > jest lepszy play, to nie pozwalaja na roaming do plusa bo to dla nich
    > koszt, wpisz sobie haaslo na google to wyjdzie Ci kilkaset conajmniej

    Bredzisz. W Łodzi mam sygnał i Play i Plus i loguję się do czego chcę.
    Właśnie zalogowałem się do Plusa, a teraz do Play. Znowu do Plusa i
    znowu do Play.
    Dotarło ? W *dużym* mieście mogę logować się do czego chcę.
    Gugli nie używam, bo to szpiegowski śmieć.

    > dla mnie eot

    Urzekła mnie Twoja historia. Szkoda jedynie że to brednie totalne.

    --
    ALEX CloneTrooper
    212 Batalion Specjalny OSNAZ NKWD