  • 1. Data: 2009-12-07 10:21:53
    Temat: [Orange Go] Pogadaj sobie i Masz za staż - łączą się?
    Od: "Orion" <o...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy promocje Masz za staż (do 30% więcej za doładowanie) i Pogadaj sobie (z
    1 numerem do 2 miesięcy) łączą się?
    Warto tak kombinować? (25zł + 100zł) Czy może lepiej doładować inaczej?
    (inną kwotą, inna sekwencja?)

    Marek

  • 2. Data: 2009-12-07 10:26:27
    Temat: Re: [Orange Go] Pogadaj sobie i Masz za staż - łączą się?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 07 Dec 2009 11:21:53 +0100, Orion napisał(a):

    > Czy promocje Masz za staż (do 30% więcej za doładowanie) i Pogadaj sobie
    > (z 1 numerem do 2 miesięcy) łączą się? Warto tak kombinować? (25zł +
    > 100zł)

    Tak, owszem, łączą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-12-07 22:16:10
    Od: "Szymo" <s...@g...pl>

    Orion <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1 numerem do 2 miesięcy) łączą się?
    > Warto tak kombinować? (25zł + 100zł) Czy może lepiej doładować inaczej?

    Łączą się tez z Happy Day, Wolny Weekend, Minuty Non-stop i tymi ostatnimi
    prezentami (SMS prezent na 8018). Wysyłając kody z tych dwóch doładowań SMSami
    na numery odpowiednich promocji w mniej niż 5 dni po sobie można mieć całkiem
    sporo minut i promocyjnych złotówek (typu 240 minut do wszystkich - za łącznie
    2 promocje).
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 4. Data: 2009-12-08 07:09:16
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Szymo pisze:
> [...]
    > sporo minut i promocyjnych złotówek (typu 240 minut do wszystkich - za łącznie

    Napisz proszę łopatologicznie jak to wykonać?
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-12-08 23:36:03
    Od: "Szymon" <s...@g...pl>

    ToMasz <t...@g...pl> napisał(a):

    > Napisz proszę łopatologicznie jak to wykonać?
    > ToMasz

    Mówimy o Nowe Orange Go:

    1. SMS WIECEJ na nr 401
    2. SMS PREZENT na 8018
    warto poczekac na info SMSem o włączeniu tych promocji
    3. SMS z numerem zdrapki 25 zł na nr 600
    warto odczekać aż przyśla info o stawkach i włączeniu Happy Day
    4. SMS z numerem zdrapki 100 na nr 919 (uwaga, nie w weekend)
    5. po 24h ale nie dalej jak 5 dniach chyba SMS z numerem, co ma być darmowy na
    nr 770

    w efekcie:
    - najniższe stawki (1gr/SMS w Orange, 20gr za O&st, 29 gr za inne, Play 75gr)
    - 6h na Orange i stacjonarne (O&st) od włączenie promocji Happy Day przez 24h
    - 12h na O&st od 0:00 w sobotę do 24:00 w niedzielę najbliższe od doładowania
    100
    - 30 minut do Orange przez 31 dni
    - 1200 (albo nawet 1800) minut na wybrany numer przez 60 dni
    - 240 minut na wszystkie przez miesiąc
    - 30 zł extra na konto promocyjne do wykorzystania na rozmowy i SMSy i MMSy i
    chyba internet w Orange i na stacjonarne
    - 135 zł na konto główne
    starałem się spisać to w kolejności w jakiej koszty będą schodzić z
    poszczególnych pakietów. Początkowo tylko SMSy poza Orange schodza z konta
    głównego. Przetestowane.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 6. Data: 2009-12-08 23:38:08
    Od: "Szymon" <s...@g...pl>

    > - 30 zł extra na konto promocyjne do wykorzystania na rozmowy i SMSy i MMSy i

    aaa! ilość tej kasy zależy od stażu! - 30 zł to max.
    Pozdrawiam
    Szymonhttp://usenet.gazeta.pl/img/poczta/wyslij.gif