-
51. Data: 2017-10-15 08:42:09
Temat: Re: Opony zimowe :)
Od: p...@g...com
Od każdej reguły są wyjątki. Zjazd z A20 na Berlin oznakowany jest prawidłowo a zjazd
na Szczecin to ograniczenie do 100 km/h i rozwalona co jakiś czas barierka jak ktoś
pierwszy raz jedzie. Krzywizny porównywalne można sobie w Google obejrzeć. Taki
żarcik niemieckich drogowców.
-
52. Data: 2017-10-15 09:41:05
Temat: Re: Opony zimowe :)
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 14.10.2017 o 10:53, spider pisze:
> Fakt, coś tam musi być nie do końca dobrze zaprojektowane bo na tym
> odcinku zawsze jest sajgon. Inna sprawa to oznakowanie pasów/zjazdów, wg
> mnie mało czytelne i powodujące nerwowe ruchy kierowców.
Jest mało czytelne, ale z drugiej strony przy takiej ilości i węzłów i
"przelotek" ciężko zrobić to dobrze. Choć napewno można było lepiej.
Samemu mi się tam kilka razy zdażyło pojechać nie tam gdzie trzeba.
Shrek
-
53. Data: 2017-11-11 19:48:20
Temat: Re: Opony zimowe :)
Od: j...@i...pl
On Fri, 13 Oct 2017 17:47:21 +0200, Marcin N
<m...@o...pl> wrote:
>Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
>fizyki?
Jeździłem Transitem z napędem na tył, zastępczym z ASO. Nie wiem co z
tą fizyką było nie tak, ale praktyka pokazała, że jednak ciężko się
pod górę wjeżdzało.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t
-
54. Data: 2017-11-11 20:06:09
Temat: Re: Opony zimowe :)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 11 Nov 2017 19:48:20 +0100, j...@i...pl napisał(a):
> On Fri, 13 Oct 2017 17:47:21 +0200, Marcin N
> <m...@o...pl> wrote:
>>Właśnie pod górę lepiej podjeżdża napęd tylni. Co robiłeś na lekcjach
>>fizyki?
>
> Jeździłem Transitem z napędem na tył, zastępczym z ASO. Nie wiem co z
> tą fizyką było nie tak, ale praktyka pokazała, że jednak ciężko się
> pod górę wjeżdzało.
Pusty czy pelny ? A normalnie to czym wjezdzales ?
Jazda pod gore dociaza tylne kola, a odciaza przednie, lepiej miec
naped na bardziej obciazonej osi. Ale:
-wspolczesne samochody maja ciezki przod i lekki tyl, nawet pod gore
przednia os ma wiekszy docisk.
-w transicie/dostawczakach moze to byc jeszcze bardziej widoczne ... o
ile puste. Bo jak wrzucisz dwie tony na pake, to juz nie :-)
-IMO - w FWD na sniegu masz jeszcze jakas resztke manewrowosci, mozna
sie obrocic, ustawic pod katem, ruszyc. W RWD tyl przy buksowaniu lata
jak on chce.
J.