  • 31. Data: 2023-11-03 00:14:29
    Temat: Re: Ogranicznik prądowy USB
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > No, sam wymieniałem niedawno. Powinieneś zapytać o model bo w nie każdym
    > idzie wymienić bezinwazyjnie. Ja wymieniałem w Amazfit Verge. Okazało
    > się, że jest klejony podobnie jak smartfon czyli klej B7000 i ma gumową
    > uszczelkę. Wyszło profesjonalnie, znaczy sklejony poprawnie i nie
    > przecieka.

    Czyli ile to jest to tanio?

  • 32. Data: 2023-11-03 00:20:51
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.11.2023 o 21:24, Kaczin0 pisze:

    > Zazwyczaj nie jest żaden problem. I bateria nie jest do modelu, tylko ma
    > mieć określone wymiary i ewentualnie pojemność.

    No i właśnie stare baterie do innego sprzętu można kupić.

    > Do rozmów?

    Do rozmów mi się rozeszły to po co zmieniać baterię.

  • 33. Data: 2023-11-03 02:16:42
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Gdzie znajdziesz nową baterię do danego modelu?!

    Na Allegro. Na przykład tutaj:

    https://allegro.pl/oferta/akumulator-bateria-bluetoo
    th-bt-301215-60mah-13680943284

    I patrz że nawet z ceną skłamałem. 22 zł + wysyłka.

    Tę wziąłem wcześniej, ale to chłam (napisane że nowa, ale to padnięty
    wylut, zwróciłem):

    https://allegro.pl/oferta/org-akumulator-do-jabra-st
    yle-talk30-3-7v-55mah-10167291607

    > Ma nowe kodeki? Wysoką wersje BT?

    a) nie wiem, b) mam to w dupiu*.

    Jest wygodna, nie męczy przy długim noszeniu, można się na niej położyć i
    nadal słychać (często z tego korzystam budząc się zaraz na calla w
    robocie, wdzwaniam się i kładę się z powrotem i nie muszę się zastanawiać,
    jak łeb ułożyć i czy akurat słuchawki nie przygniotę), do tego dobrze mnie
    słychać, a bateria trzyma kilka godzin (jak jest nowa).

    Jedyna wada jest taka, że przy łączeniu z telefonem trzeba chwilę
    poczekać. Połączy, rozłączy, znów połączy i już zostanie. Dwie sztuki
    takie mam (ten sam model). Inne słuchawki nie mają tego problemu. Może ta
    słuchawka z innym telefonem też nie miałaby tego problemu.

    Muzyki też można na niej słuchać, ale to nie jest słuchawka do muzyki
    tylko do rozmów i calli (czyli słuchania głosu). Do muzyki mam inne. Też
    nie wiem, jakie mają kodeki, i też mam to mniej więcej tam, gdzie
    poprzednio. Muzyka gra? Gra. Jakość jest dobra? Jest dobra. Wyciszenie
    otoczenia jest dobre? Rewelacyjne. Czyli jest dobrze.

    * pochodzi od "w cudzysłowiu".

    --
    Starsza pani szła w kierunku peronu. Jej serce łkało. Nie chciała
    wyjeżdżać. Tu mieszkała jej córka, jej wnuk. Nie wiedziała, kiedy znów

  • 34. Data: 2023-11-03 02:17:58
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No i właśnie stare baterie do innego sprzętu można kupić.

    Starych nie ma co kupować.

    > Do rozmów mi się rozeszły to po co zmieniać baterię.

    No a mi nie. Działa bardzo dobrze. Tylko bateria się zużyła. I aplikacja
    nie jest już aktualizowana (ale aplikacja jest mi potrzebna jak rybie
    sznur, jedyna korzyść jest taka że można stan baterii podejrzeć). Reszta
    bez zarzutów.

    --
    - Gdybysmy przed baranem postawili wiadra: z woda i z alkoholem, to
    czego się napije baran? - pyta prelegent usilujacy roznymi przykladami

  • 35. Data: 2023-11-03 02:20:29
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Wygląda, że przyoszczędzili na układzie ładowania i idzie na prosto w
    > ogniwo.

    Poważnie? 5 V w li-po pchają?

    Tzn. widziałem coś takiego w chińskiej latarce, ale podobno to jest w tym
    przypadku bezpieczne, bo baterie są tak nędzne, że nawet wybuchnąć nie
    potrafią (jakaś chińska podróbka chińskiej podróbki). Nie wiem na ile to
    prawda, zdaje się że RoMan tu kiedyś pisał (bo wątek tu o tym wrzuciłem
    parę lat temu).

    --
    Jaki jest najlepszy sposób na katar?
    - Dwie tabletki Laxigenu i strach kichnąć...

  • 36. Data: 2023-11-03 02:21:43
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Wyszło profesjonalnie, znaczy sklejony poprawnie i nie przecieka.

    Kiedyś mi się mi band rozszczelnił. Kropelką skleiłem. Sklejony poprawnie,
    nie przeciekał.

    --
    Zajączek przychodzi do drogerii:
    - Czy jest szampon?

  • 37. Data: 2023-11-03 10:09:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Starych nie ma co kupować.

    No wiemy, ale takie często sprzedają, nowe nienowe.

> [...]
    > nie jest już aktualizowana (ale aplikacja jest mi potrzebna jak rybie
    > sznur, jedyna korzyść jest taka że można stan baterii podejrzeć). Reszta

    No to gratulacje.

  • 38. Data: 2023-11-03 12:56:45
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No wiemy, ale takie często sprzedają, nowe nienowe.

    Tak, naciąłem się i zwróciłem. Druga od innego sprzedającego jest już OK.

    --
    Kelner, proszę o porcję ambrozji!
    - Że co proszę?

  • 39. Data: 2023-11-03 17:31:16
    Od: Stan <k...@w...pl>

    W dniu 01.11.2023 o 12:16, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Taki temat: jest smartwatch, ma w komplecie kabel USB do ładowania.
    > Nie ma dedykowanej ładowarki.
    >
    > Ciągnie 0,15A i połyka ok. 180 mAh jeśli jest rozładowany do ok. 20%.
    >
    > Chciałbym dać ograniczenie prądowe, aby ciągnął 50, może najwyżej 100mA.
    > Jak to zrobić?

    > A może są gdzieś ładowarki USB o tak małym prądzi

    Są gotowce i to nawet dużo tego. Wpisz sobie "ładowarka usb 50ma".

  • 40. Data: 2023-11-03 19:11:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Nov 2023 12:16:16 +0100, Adam wrote:
> [...]
    > Jak to zrobić?
    > A może są gdzieś ładowarki USB o tak małym prądzie?

    Teoretycznie, port w komputerze powininen byc ograniczony do 100mA
    przed negocjacją. A negocjacji pewnie nie bedzie.

    Ale to niestety czysta teoria :-(

    Pozostaje kupic najtanszy przedłużacz USB - moze bedzie tak g*, ze
    ograniczy, albo jakąś rozbieralną ładowarkę, i delikatnie obnizyc
    napiecie.
    Bo wmontować rezystor w przewód, to upierdliwe zadanie :-)

    A moze jeden czy wiecej "mierników USB" - mają troche opornosci, do
    mierzenia prądu ...

    J.