eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOdwieczne pytanie-jakie zarowki?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2010-10-06 20:37:45
    Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Artur napisal:
    > He? Niepoto masz tam pewnie 11krpm żeby mulić poniżej 6 tyś..
    > Ecodriving? :-)

    No cosik w tym stylu, ja po prostu lubie miec swiadomosc, ze jak bedzie potrzeba
    to wystarczy mocniej odkrecic :), a przy mojej jezdzie R1 palila mi 5,2 na
    trasie i 6,5 w miescie, zobaczymy jak bedzie w FZ1?

    > Napompuj koła.

    Mozliwe, ale opona z przodu mocno jest zjechana na srodku, wiec moze to byc powodem?

    Koczis
    FZ1 Fazer


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 12. Data: 2010-10-06 21:39:14
    Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Koczis napisal:

    | Witam.
    |
    | Jako, ze zmienilem moto z R1 na FZ1 Fazer 2006 to mam pytanie o
    | najlepsze zarowki, czyt. najmocniej swiecace(oswietlajace doroge, bo
    | nie kazda zarowka ktora "razi w oczy" daje widoczne swiatlo na
    | drodze), ale nie ksenony itp. Znalazlem takie:
    | 1. Philips H4 MotoVision
    | 2. NIGHT RACER OSRAM
    | 3. XP Moto Racing Philips
    |
    | Ceny dość znaczne, bo ok. 27-65zl/sztuka, ale czy faktycznie daja
    | wiecej swiatla na drodze, czy to tylko kolejny chwyt marketingowy?

    Ja w poprzednim motocyklu miałem MotoVision i do obecnego również zakupiłem
    takowe. Świecą fajnym, białym światłem i faktycznie w reflektorze pojawia
    się jakaś tam poświata, co w korku wyróżnia, ale to bardziej w formie bajeru
    raczej ;)
    W poprzednim moto wytrzymała 8 tys. i go sprzedałem, więc nie wiem, czy już
    została wymieniona ;)

    Koledze niedawno zamawiałem Tungsramy H4 +60%. Jest bardzo zadowolony, też
    swiecą mocnym, białym światłem, a dodatkowo są niedrogie. Co do ich
    trwałości niestety nie mogę się wypowiedzieć, ale ogólnie nie powinny być
    jakieś kiepskie. Do auta kupuję Tungsramy H7 +50 i wystarczają na jakieś
    20 - 25 tys., więc chyba akceptowalnie.

    Jakby co, to ja kupuję żarówki tutaj: http://www.auto-lamp.pl/ i zawsze
    jestem zadowolony ;) O MotoVision musisz się zapytać mailowo, ale mają :)

    --
    Bialy | GG:1092403


  • 13. Data: 2010-10-07 08:49:12
    Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-06 22:37:45 +0200, "Koczis" <x...@p...onet.pl> said:

    > =Napompuj koła.
    >
    > Mozliwe, ale opona z przodu mocno jest zjechana na srodku, wiec moze to
    > byc powodem?

    Może. Sprawdź też czy łożysko główki nie wymaga podciągnięcia.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 14. Data: 2010-10-07 08:51:53
    Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-06 23:39:14 +0200, "Bialy" <w...@o...pl.wytnij> said:

    > Ja w poprzednim motocyklu miałem MotoVision i do obecnego również zakupiłem
    > takowe. Świecą fajnym, białym światłem i faktycznie w reflektorze pojawia
    > się jakaś tam poświata, co w korku wyróżnia, ale to bardziej w formie bajeru
    > raczej ;)
    > W poprzednim moto wytrzymała 8 tys. i go sprzedałem, więc nie wiem, czy już
    > została wymieniona ;)

    Mam niemal identyczne doświadczenia z tymi żarówkami. U mnie poszły z
    kozą po 10kkm do nowego właściciela. I w porównaniu z innymi +xx% mają
    nieco niższą temp. barwową (bardziej żółte światło), dzięki czemu
    lepiej sprawdzają się w deszczu.

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 15. Data: 2010-10-07 09:18:15
    Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-06 19:05, Kuczu pisze:
    > W dniu 2010-10-06 18:49, Koczis pisze:
    >
    >> 1. duuuuzo szersza kiera(juz szukam co podejdzie i bedzie choc o te
    >> 5-7cm wezsze)
    >
    > Obetnij po 3 cm z kazdej strony i po problemie.

    Się śmiej - moje wrażenie po FZ1 było takie, że kiera to chyba prosto od
    taczek zaadaptowana.

    >
    >> ogolnie aby nie przekraczac 6 tys obr i jechac sprawnie to trzeba
    >> szybciej zmieniac biegi.
    >
    > Mi sie wydawalo ze raczej nie powinno sie schodzic ponizej 6 k rpm bo
    > tylko wtedy toto jedzie. No ale ja sie pewnie nie znam bo mam
    > ogranicznik na 5700 rpm.

    Hyhy, dlatego ja nie umiałem odnaleźć się na R6. Wyło toto, ale nie
    jechało. I do tego na pigmejów projektowane :)

    >
    >> 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie
    >> doszla do
    >> ogranicznika,
    >
    > Jak sie wali w zakrety to niedobrze.

    Miałem takie samo wrażenie na FZ1, tzn. że wali się w zakręty. Dodanie
    ciśnienia w przednim kole pomogło tylko niewiele. Podobnie schrzanione
    jak ongiś w jajku, tak samo dziwnie się prowadziło.

    pozdr
    DP
    TL-S

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: