  • 1. Data: 2009-02-27 13:10:11
    Temat: Odstępy między HR w IE
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, jak usunąć odstępy w IE6 i IE7 nad i pod linią poziomą (hr) ?
    Margines ujemny nie pomaga

  • 2. Data: 2009-02-27 15:01:57
    Temat: Re: Odstępy między HR w IE
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-02-27 14:10, hazet wrote:
    > Witam, jak usunąć odstępy w IE6 i IE7 nad i pod linią poziomą (hr) ?
    > Margines ujemny nie pomaga

    a zobacz height i line-height

  • 3. Data: 2009-02-27 15:45:32
    Od: hazet <h...@n...pl>

    satellite pisze:

    > a zobacz height i line-height

    wyzerowane.
    Słyszałem, że to popularne zjawisko, ale jeszcze nie widziałem jak się
    ktoś z tym uporał

  • 4. Data: 2009-02-28 12:10:42
    Od: hazet <h...@n...pl>

    S pisze:

    > Bo moze ludzie nie chca walczyc ze stylowaniem elementu, ktory zostal
    > oznaczony jako deprecated i nie powinien byc juz uzywany na stronach. W
    > celu utworzenia poziomej lini obecnie uzywa sie styli, a nie specjalnego
    > taga.

    styli to znaczy ostylowany, pusty div ? zastępujący linię ?

  • 5. Data: 2009-02-28 12:44:15
    Od: S <a...@a...abc>

  • 6. Data: 2009-02-28 12:47:40
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    luty roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 28. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) S:

    > Bo moze ludzie nie chca walczyc ze stylowaniem elementu, ktory zostal
    > oznaczony jako deprecated i nie powinien byc juz uzywany na stronach.

    Przez kogo i gdzie został za taki uznany?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 7. Data: 2009-02-28 14:06:17
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 13:47:40 +0100, Mirosław Zalewski napisał(a):

    > luty roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 28. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) S:

    > Przez kogo

    Przez w3c.

    > i gdzie został za taki uznany?

    Pewnie w jakiejs specyfikacji, ale najprosciej chyba to dostrzec w opisie
    taga na stronie w3schools:

    "All "presentation attributes" of the hr element were deprecated in HTML
    4.01, and are not supported in XHTML 1.0 Strict DTD."

    http://www.w3schools.com/tags/tag_hr.asp

  • 8. Data: 2009-02-28 14:09:40
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 13:10:42 +0100, hazet napisał(a):

    > styli to znaczy ostylowany, pusty div ? zastępujący linię ?

    W ostatecznosci pewnie tak. Ale przykladowo jesli to ma byc linia
    odzielajaca kolejne paragrafy tekstu to mozna w odpowiedni sposob ostylowac
    ten paragraf. Przykladowo ustawic mu jakiegos bordera albo tlo, czy moze
    sprobowac cos dac do :after.

  • 9. Data: 2009-02-28 19:25:22
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    S pisze:

> [...]
    >
    > "All "presentation attributes" of the hr element were deprecated in HTML
    > 4.01, and are not supported in XHTML 1.0 Strict DTD."

    Ale odróżniasz element od jego atrybutów? HR jak najbardziej się stosuje
    a jego "prezentację" powinno się robić za pomocą CSS (a nie atrybutów -
    i to jest właśnie deprecated.

  • 10. Data: 2009-02-28 19:26:09
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    http://www.w3.org/TR/html4/index/elements.html

    > ale najprosciej chyba to dostrzec w opisie taga na stronie w3schools:

    Najlepiej zbanować sobie adres w3schools, żeby nie kusiło z niego korzystać.

    > "All "presentation attributes" of the hr element were deprecated in HTML
    > 4.01, and are not supported in XHTML 1.0 Strict DTD."

    HR istnieje w XHTML 1.0 Strict DTD:
    http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd

    --
    Maciej Łebkowski