  • 1. Data: 2011-05-19 17:39:57
    Temat: Odp: święte krowy
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Najgorsze w elektrodzie nie jest to że zamykają tematy czy usuwają posty z powodu
    ortografii czy nawet interpunkcji bo nic w tym złego na forum które ma być
    edukacyjne.
    Najgorsze jest to że zamykają ciekawe tematy dzięki ktorym mozna zdobyć ważną wiedzę.
    Najbardziej to widać w dziale motoryzacji, gdzie moderatorom którzy albo sami
    zarabiają na życie elektromechaniką albo mają bliskich znajomych którzy z tego żyją
    nie jest na rękę, że ktoś może zabrać im chleb publikując odpowiedzi ułatwiające
    naprawę auta. Nie raz usunięto mój wpis z odpowiedzią na jakieś kluczowe pytanie
    podając bzdurne argumenty typu " to już było omawiane" albo "nie pisz oczywistych
    rzeczy" chociaż to były po prostu kłamstwa. Nie raz też czytałem ciekawy wątek
    zamykany w najciekawszym momencie bo zbyt dużo można sie było z niego dowiedzieć.
    Przykre to ale prawdziwe.

  • 2. Data: 2011-05-19 19:53:32
    Temat: Re: święte krowy
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >było omawiane" albo "nie pisz oczywistych >rzeczy" chociaż to były po prostu

    Zgadzam się mniej więcej. Też mi likwidowano wątek, w którym prosiłem o
    wskazówki (motoryzacja).
    Jakiś mądrala oczywiście napisał "żebym sobie poczytał, bo o tym jest dużo".
    Jakbym był idiotą.
    I co z tego, że jest dużo, skoro nie odpowiada na pytania. I potem ja, chodziaż
    sprawę
    rozwiązałem, i pewnie byłoby to przydatne dla innych, już nie miałem gdzie tego
    opisywać. Bo w końcu
    wtedy to już nie moja strata - więc olewa.

    Sam nieraz zgłaszam coś do moderatora, ale i nie raz się wykłócałem o jakieś
    idiotyzmy.
    A, szkoda gadać. Nic to nie zmieni.