  • 11. Data: 2014-10-14 19:50:34
    Temat: Re: czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
    Od: masti <g...@t...hell>

    snoopek wrote:

    > Johnny napisal

    > weź ,,se" człowieku daj spokój z takimi przyjebanymi tekstami znajdź sobie
    > kolegów i przestań się udzielać jak nie masz nic do powiedzenia

    poskarż się Lovtzy. niech zbanuje tę grupę na swoim forum

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2014-10-14 20:48:53
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    Piotr Rezmer napisal

    > Tak się nie da. Niestety sam musisz usiąść na motocyklu. Wzrost to nie
    > wszystko są różne proporcje długości nóg, rąk do wzrostu. Opinia innych
    > jest mało znacząca.

    > Jeśli Ci to coś pomoże to np. siedziałem na motocyklu który niegdyś
    > bardzo mi się wizualnie podobał: XJR1300 ale był dla mnie za długi, mam
    > 180 cm wzrostu. Dla Ciebie może będzie w sam raz. Inny motocykl dla mnie
    > za duży to Suzuki DL1000.

    Oba motocykle są dosyć spore ale nie na mój budżet ktury chcę przeznaczyć
    na motocykl, ich ceny zaczynają się od 8000zł,a ja chcę się zmieścić w
    6tyś zł

    Dzieki za odp pozdrawiam.

  • 13. Data: 2014-10-14 20:52:28
    Temat: Odp: czy zmieszcz si? na suzuki bandit 600n
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "snoopek" nie kryje oburzenia:

    > weź ,,se" człowieku daj spokój z takimi przyjebanymi tekstami

    Zara daj se spokój. A co ja mogie za to, że piszę takie teksty jaki odbiorca
    =(:-o)

  • 14. Data: 2014-10-14 22:09:45
    Od: snoopek <www.bkonopski@_NOSPAM_gmail.com>

    Johnny napisal

    > Zara daj se spokój. A co ja mogie za to, że piszę takie teksty jaki odbiorca
    > =(:-o)

    jesteś żałosny człowieku.

  • 15. Data: 2014-10-14 23:16:38
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>