  • Data: 2011-07-11 20:20:07
    Temat: Odp: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ivfl4g$oaa$...@i...gazeta.pl...

    > dobre pytanie

    O ile będzie tak zamocowany, że nie zetknie się z ziemią,
    to powinien wytrzymać.
    Co prawda sama "ramka" z daszkiem jest plastikowa,
    ale nawigacja jest jeszcze do "ramki" przykręcana śrubką,
    tak, że raczej nie ma prawa wyskoczyć.
    Jak wszystko jest porządnie skręcone,
    to podczas jazdy po dziurawych powiatowych drogach
    motocyklem o raczej twardym zawieszeniu,
    nawigacja ani drgnie.
    Za skoki oczywiście nie ręczę ;-)

    Dodatkowe zalety ww. Larka:
    - uchwyt motocyklowy ma styki do ładowania nawigacji
    bez dodatkowych kabli (ale trzeba połączyć kabel od uchwytu;
    Jest on rozkręcany / rozłączany, tak że można go zabrać ze sobą,
    ew. nie ładować nawigacji, gdy jest naładowana na full;
    - baterie wyglądają na typowe od jakiejś Nokii
    - nawigacja ma wbudowany bluetooth - bardzo ładnie gada
    np. przez kask Naxy :-)

    Pzdr

    JKK