  • 1. Data: 2011-07-20 02:23:08
    Temat: Odp: Re: Plac, i zakręty w krakowie
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lipca 2011, 13:58:38 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski napisał:
> [...]
    moto? w miarę 'czysty' bez przeszkód pionowych etc.

    > jakiś plac widziałem przy plazie, w dzien tam jezdza eLki.

    dehatlon? tam jest kostka i spore spadki

    > Dobra w sensie ciekawe to przelecz za Zawoja, przed Zywcem, dookola tatr
    > (ta jest jeszcze dobra asfaltowo i widokowo).

    w sensie , kończę pracę i jadę 'powinklować' wyłącznie to mnie interesuje,
    na 7-mce gdzies za myślenicami jest odcinek fajnych zakrętów gdzie można zawracać
    obrobić pare razy i powrót. ale to juz wychodzi pare km..

  • 2. Data: 2011-07-20 05:26:39
    Temat: Re: Plac, i zakręty w krakowie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-20 04:23, WIADRO pisze:

    > dehatlon? tam jest kostka i spore spadki

    Nie, za plaza. Za parkingiem.

    > w sensie , kończę pracę i jadę 'powinklować' wyłącznie to mnie interesuje,

    aha

    > na 7-mce gdzies za myślenicami jest odcinek fajnych zakrętów gdzie można zawracać
    obrobić pare razy i powrót. ale to juz wychodzi pare km..

    Noo, a jak wyjebiesz to Cie barierki przerobia na mielone :(

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania