  • Data: 2014-04-09 18:24:46
    Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Fluktuacja napięcia
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > podpowiedzą.
    >
    > Przetwornica chodzi cały czas, wyłącznie jej to dodatkowe problemy
    > np. energia potrzebna na podtrzymanie uśpienia mcu i jego wybudzenie.
    > Już to ćwiczyłem z superkondensatorem, działa ale zbyt dużo
    > ceregieli, układ jest prostrzy jak przetwornica chodzi cały czas.
    > Zauważ, że przez wiele godzin fluktuacji nie ma więc nie jest to
    > zjawisko deterministyczne.
    >
    > --
    > Marek
    To w takim razie obstawiałbym na spadek energii w akumulatorze.
    Jesli masz tam taki Acu z lampki solarnej, to ona przewiduje świecenie przez
    kilka godzin diody.
    Jeżeli niefortunnie gospodarujesz energią, może zmienić się stan pracy i
    parametry pracyTwojej przetwornicy.
    Wiem, że to Microchip, ale zobacz:
    DS41200A
    Tam 10 lat temu liczyli budżet energii w systemie zasilania baterią Litową
    3V.
    Jest tam czujnik temperatury, uC, EEPROM i... lata pracy.

    Może warto w takim razie dodać małą baterię, a energię z akumulatora
    wykorzystywać tylko przy nadawaniu.
    S.