    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Odp: Nokia 2330 Classic - proszę o ocenę
    Date: Tue, 3 May 2011 19:34:41 +0100

    Użytkownik "X" <...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4dc03d37$0$2486$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Już od jakiegoś czasu szukam taniej komórki, która miałaby:
    > - klienta poczty
    > - SMS z funkcją T9
    > - kalendarz z możliwością zapisywania terminów
    > Ostatnio znalazłam komórkę Nokia 2330 Classic, która wg opisu
    > spełnia moje oczekiwania. Jest jeszcze w sprzedaży i nowa
    > kosztuje poniżej 200 zł.
    > Proszę o opinię jej posiadaczy.

    bateria trzyma dwa tygodnie, solidna, prosta, kiepski ekran jak na
    dzisiejsze czasy, o zdjeciach mozna zapomniec nawet twarz do ksiazki
    wyglada bardzo kiepsko

    > Jak spisuje się e-mail,

    nie wiem, nie testowalem, z racji malej rozdzielczosci moze byc kiepsko

    > kalendarz i pisanie SMSów z wykorzystaniem T9?

    normalnie, jak w kazdej nokii

    > Na czym polega podane w opisie automatyczne odbieranie
    > ze słuchawkami lub zestawem samochodowym?

    zapewne jezeli masz wlaczone sluchawki to mozesz ustawic automatyczne
    odbieranie przychodzacej rozmowy