  • Data: 2014-08-12 19:23:44
    Temat: Odp: Mały problemik.
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, to inaczej: uprawnienie nabywasz w momencie jego wydania przez
    > wlaściwy organ (zwany popularnie organem wydającym).
    > Szczesliwszy?

    Dalej chujnia z grzybnią!
    Może cytujesz jakieś prawo o ruchu drogowym albo inszy kodeks karny, gdzie
    parę linijek wcześniej stoi cuś w stylu: "Potwierdzeniem nabycia uprawnień
    do czegoś tam jest wydanie dokumentu zwanego Prawem jazdy." I dalej:
    "Uprawnienia nabywasz w momencie jego wydania". Domyślnie Prawa Jazdy.
    Inaczej to co napisałeś dalej jest masłem maślanym.

    Pozdrawiam Johnny