  • Data: 2009-12-21 09:11:56
    Temat: Odp: Jak sprawdzic format obrazu z TV-Sat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hgm8mf$2mh$1@news.onet.pl...

    > Tuner podłączony bezpośrednio do telewizora potrafi go przełączać
    > między 4:3 a 16:9.

    Ale nie o tym mówiłem, to jest oczywiste.

    >Nagrywarka nie przełącza się.

    Są dwie opcje - albo sposób podłączenia powoduje, że gdzieś jest gubiony
    sygnał o formacie, albo nagrywarka zwyczajnie go olewa.
    Choć w sumie jest jeszcze możliwość, że tuner po tym złączu po którym jest
    podłączona nagrywarka zwyczajnie go nie wysyła.
    Jak to jest modulator, to jest nawet pewne że to jest przyczyna.