-
1. Data: 2018-06-23 22:35:45
Temat: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: kk <k...@o...pl>
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m
"Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"
Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
-
2. Data: 2018-06-23 23:07:20
Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Sat, 23 Jun 2018 22:35:45 +0200, kk
> Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
Jeśli jest faktycznie jak piszą, to faktycznie jest słabo.
Ja w Outlanderze też się mogę połączyć smarkfonem z autem, m.in. włączyć
zdalnie światła mijania/pozycyjne (tryb poszukiwania auta na parkingu albo
poświecenia sobie) :P klimatyzację, grzanie, a także timery itp. Ale żeby
to było możliwe muszę smartfona sparować z autem, i równocześnie mogą być
zarejestrowane tylko dwa smartfony, a sam system działa tylko przez
bezpośrednie połączenie WiFi (co akurat piętnuję ze względu na mizerny
zasięg -- ale już problem rozwiązałem kitując do samochodu stary smarkfon
ze zdalną kontrolą via net). Jak chcę dodać inny smartfon obsługujący auto,
to muszę wyrejestrować poprzednie urządzenie odpowiednią procedurą siedząc
w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi
być kluczyk.
--
Pozdor
Myjk
-
3. Data: 2018-06-24 12:46:59
Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-06-23 o 23:07, Myjk pisze:
> Sat, 23 Jun 2018 22:35:45 +0200, kk
>
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m
>> Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
>
> Jeśli jest faktycznie jak piszą, to faktycznie jest słabo.
>
> Ja w Outlanderze też się mogę połączyć smarkfonem z autem, m.in. włączyć
> zdalnie światła mijania/pozycyjne (tryb poszukiwania auta na parkingu albo
> poświecenia sobie) :P klimatyzację, grzanie, a także timery itp. Ale żeby
> to było możliwe muszę smartfona sparować z autem, i równocześnie mogą być
> zarejestrowane tylko dwa smartfony, a sam system działa tylko przez
> bezpośrednie połączenie WiFi (co akurat piętnuję ze względu na mizerny
> zasięg -- ale już problem rozwiązałem kitując do samochodu stary smarkfon
> ze zdalną kontrolą via net). Jak chcę dodać inny smartfon obsługujący auto,
> to muszę wyrejestrować poprzednie urządzenie odpowiednią procedurą siedząc
> w samochodzie z kluczykiem w łapie. No i silnika tym nie uruchomię, musi
> być kluczyk.
>
No, I tu nie chodzi o to czy mogę sterować bo to po to jest, ale o to
czy mi ktoś nie będzie sterował bez mojej wiedzy.
-
4. Data: 2018-07-02 01:08:03
Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
kk <k...@o...pl> wrote:
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m
>
> "Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
> zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"
>
> Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)
Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
więc czemu Tesla miałaby być inna?
-
5. Data: 2018-07-03 03:18:02
Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:
> kk <k...@o...pl> wrote:
>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m
>>
>> "Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
>> zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"
>>
>> Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
>
> Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
> zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)
Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych
zabezpieczeń.
>
> Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
> godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
> Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
> więc czemu Tesla miałaby być inna?
>
Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.
-
6. Data: 2018-07-05 23:52:12
Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
kk <k...@o...pl> wrote:
> W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:
>> kk <k...@o...pl> wrote:
>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m
>>>
>>> "Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
>>> zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"
>>>
>>> Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
>>
>> Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
>> zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)
>
> Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych
> zabezpieczeń.
?? Masz urojenia
>> Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
>> godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
>> Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
>> więc czemu Tesla miałaby być inna?
>>
>
> Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.
Silisz się niepotrzebnie na złośliwości...
Tymczasem prawda jest taka, że w USA bank służy klientom a w Polsce klient
służy bankom.
-
7. Data: 2018-07-07 00:17:27
Temat: Re: Odkyliśmy problem z bezpieczeństwem Tesli
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-07-05 o 23:52, Pszemol pisze:
> kk <k...@o...pl> wrote:
>> W dniu 2018-07-02 o 01:08, Pszemol pisze:
>>> kk <k...@o...pl> wrote:
>>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a1m
>>>>
>>>> "Programiści z polskiej firmy Xsolve przyjrzeli się ostatnio poziomowi
>>>> zabezpieczeń oferowanemu przez lidera samochodowej elektryfikacji - Teslę"
>>>>
>>>> Nie całkiem widzę sens powyższego cytatu co nie zmienia istoty sprawy
>>>
>>> Oni miesiąc potrzebowali na to, aby dojść do konkluzji że aplikacja
>>> zabezpieczona jest tylko hasłem? Eksperci :)
>>
>> Miesiąc to Ty potrzebowałeś by przeczytać artykuł o braku podstawowych
>> zabezpieczeń.
>
> ?? Masz urojenia
Skoro robili te testy miesiąc to Ty dopiero po tym miesiącu mogłeś to
przeczytać. Nie rozumiesz ? To zapytaj co inni sądzą.
>
>
>>> Swoją drogą w USA to standard - żaden klient/użytkownik nie będzie się
>>> godził na jakieś cyrki z zabezpieczeniami: hasło i tyle.
>>> Aplikacje na telefon z dostępem do konta w banku też mają tam tylko hasło,
>>> więc czemu Tesla miałaby być inna?
>>>
>>
>> Jaka inteligencja taki poziom zabezpieczeń.
>
> Silisz się niepotrzebnie na złośliwości...
Pieprzysz bzdety jak zwykle.
> Tymczasem prawda jest taka, że w USA bank służy klientom a w Polsce klient
> służy bankom.
>
Bo tylko hasło mają ?