  • 1. Data: 2010-11-16 18:34:08
    Temat: Odgrzewany temat "przekrętów " telefonicznych
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Znów pojawiają się artykuły na temat rzekomych przekrętów telefonicznych
    - wczorajsza Angora:
    http://img715.imageshack.us/img715/2342/64902599.jpg - odgrzewany temat?

    Czy jest możliwe aby połączenia trwało mimo odłożenia słuchawki? - taka
    informacja jest podana w tym artykule.

    --
    Cz.

  • 2. Data: 2010-11-16 19:03:55
    Temat: Re: Odgrzewany temat "przekrętów " telefonicznych
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2010-11-16 19:34, Czarek wrote:

> [...]
    > http://img715.imageshack.us/img715/2342/64902599.jpg - odgrzewany temat?
    >
    > Czy jest możliwe aby połączenia trwało mimo odłożenia słuchawki? - taka

    Po wybraniu 9,0,# w różnej kolejności połączenie obleci kolejno kilka
    wysp pacyfiku i trafi na seks-telefon w Australii... Ten fragment
    wszystko wyjaśnia.

    P.

  • 3. Data: 2010-11-16 19:14:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com> napisał w wiadomości

    > Po wybraniu 9,0,# w różnej kolejności połączenie obleci kolejno kilka wysp
    > pacyfiku i trafi na seks-telefon w Australii... Ten fragment wszystko
    > wyjaśnia.

    Aha - a na koncu jeszcze kopnie porzadnie w dupe autora tego kretynskiego
    artykulu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-11-16 23:12:17
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 16.11.2010 19:34, Czarek wrote:

    > Znów pojawiają się artykuły na temat rzekomych przekrętów telefonicznych
    > - wczorajsza Angora:
    > http://img715.imageshack.us/img715/2342/64902599.jpg - odgrzewany temat?

    Angora już ten artykuł drukowała około 2005 - 2006 roku.
    Dno i wodorosty.
    --
    Olek

  • 5. Data: 2010-11-17 09:01:47
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Lis, 20:14, "SDD" pisze...

    > Aha - a na koncu jeszcze kopnie porzadnie w dupe autora tego kretynskiego
    > artykulu.

    Eeee..tam... coś w tym jest.
    Ja ostatnio włączyłem radio a po miesięcu przyszedł rachunek za gaz na
    niebotyczną
    "kwotę 24.272,66 zł". Sprawdziłem - radio było, zaraz po tym
    incydencie, wyłączone :)

    Ircys

  • 6. Data: 2010-11-17 13:25:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Angora już ten artykuł drukowała około 2005 - 2006 roku.
    > Dno i wodorosty.

    Moze to dno jest glebsze i wielowarstwowe - np. publikacja tego artykulu
    jest sygnalem dla jakiegos uspionego agenta obcego wywiadu do podjecia
    kontaktu z lacznikiem, a pewne szczegoly sa zaszyfrowanymi dlan wskazowkami.
    :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-11-17 13:29:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-17 14:25, SDD pisze:
> [...]
    > kontaktu z lacznikiem, a pewne szczegoly sa zaszyfrowanymi dlan wskazowkami.

    Hehe nie mogli mu wysłać smsa? :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-11-17 20:01:03
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-17 14:29, Liwiusz pisze:

    > Hehe nie mogli mu wysłać smsa? :)

    Nie, bo w taki sposób zdekonspirowaliby jego numer, lokalizację itp. :-)

  • 9. Data: 2010-11-18 15:01:34
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Nie, bo w taki sposób zdekonspirowaliby jego numer, lokalizację itp. :-)

    Na lokalizację to pomógłby starożytny jednokierunkowy "pagier" :-)

    Przemek

  • 10. Data: 2010-11-18 22:13:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-18 16:01, Przemysław Kowalik pisze:

    > Na lokalizację to pomógłby starożytny jednokierunkowy "pagier" :-)

    A są jeszcze pejgery?