  • 11. Data: 2019-04-17 13:49:30
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar predkosci
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 11:07, Poldek pisze:

    > Zasadniczo jestem za tym, żeby wszystkie drogi publiczne w całości były
    > objęte odcinkowym pomiarem prędkości.

    I miały różne dozwolone prędkości dla różnych użytkowników.
    Szczególnie dla rowerów.
    Skoro samochód osobowy może jechać 200 a wolno mu w obszarze zabudowanym
    50, to rower odpowiednio nie 40 jakie osiąga, a 10.

  • 12. Data: 2019-04-17 13:54:25
    Od: t-1 <t...@d...pl>

    W dniu 2019-04-17 o 13:37, Miroo pisze:

    > Już niedługo każdy "Nowak" popędzi dobrowolnie zaczipować własny
    > samochód, bo stawki OC (i może AC też) zaczipowanych będą wynosiły 25%
    > ceny niezaczipowanych. Oczywiście kwoty będą sztucznie zawyżane, żeby
    > ubezpieczyciele nie tracili na tych 25%. Po paru latach 25% zrówna się z
    > obecnym 100%, a zaczipowani będą prawie wszyscy - z wyjątkiem
    > motomaniaków i biznesmenów.
    >
    > Pozdrawiam

    Takie rzeczy lubią się nagminnie psuć, szczególnie gdy przeszkadzają.
    Jak to elektronika.

  • 13. Data: 2019-04-17 14:04:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 13:54:10 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > Takie rzeczy lubią się nagminnie psuć, szczególnie gdy przeszkadzają.
    > Jak to elektronika.

    Jak tym co to się im "popsuło" składka wzrośnie trzykrotnie w kolejnym roku to dość
    szybko plaga psucia zaniknie.

  • 14. Data: 2019-04-17 14:56:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-17 o 13:49, t-1 pisze:

> [...]
    > Skoro samochód osobowy może jechać 200 a wolno mu w obszarze zabudowanym
    > 50, to rower odpowiednio nie 40 jakie osiąga, a 10.

    Żeby to było przestrzegane to trzeba by zrobić siec kamer i zbudować
    bazę twarzy i sylwetek, jaką tworzą teraz w Chinach.
    A to napotka dużo większy opór niż zapamiętywanie tablic rejestracyjnych.

    I tu jest problem, bo również jestem za ograniczeniami i nieuchronnością
    kar, a przeciw inwigilacji.

    Btw ciekawe kiedy amerykanie się zorientują, że poświęcili całą swoją
    legendarną wolność i już nie mają szans jej odzyskać. Będzie tylko gorzej.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-04-17 15:12:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do dowodow i paszportow zdjecia biometryczne obowiazkowe. Do tego do paszportu
    odciski palcow. Slyszales gdzies o protestach? I zeby nie bylo ze w Chinach. W Polsce
    tak jest.

  • 16. Data: 2019-04-17 15:23:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Do dowodow i paszportow zdjecia biometryczne obowiazkowe.
    >Do tego do paszportu odciski palcow. Slyszales gdzies o protestach?
    >I zeby nie bylo ze w Chinach. W Polsce tak jest.

    Widac stalinowski terror sie echem odbija.
    A moze jeszcze carski i pruski.

    W UK oprotestowali dowody osobiste. Skutecznie.

    J.

  • 17. Data: 2019-04-17 15:28:05
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Do dowodow i paszportow zdjecia biometryczne obowiazkowe. Do tego do paszportu
    odciski palcow. Slyszales gdzies o protestach? I zeby nie bylo ze w Chinach. W Polsce
    tak jest.

    Może ludzie wierzą w ściemę, że z komputera kasują i dane są tylko w
    paszporcie?
    Poza tym inwigilacja za pomocą paszportów zawsze była i tu się wiele nie
    zmieniło, więc ludzie nie czują różnicy.

    Lud się powoli przyzwyczaja, że jest wszędzie śledzony (internet, karty
    kredytowe, smartfony, nowe dowody) i niedługo podskórne czipowanie
    nikogo nie zdziwi. A przy odrobinie zachęty (jakieś gratisy, zniżki,
    ułatwienia itp) popędzi się czipować jak lemingi na urwisko :(

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2019-04-17 16:47:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Może ludzie wierzą w ściemę, że z komputera kasują i dane są tylko w
    >paszporcie?
    >Poza tym inwigilacja za pomocą paszportów zawsze była i tu się wiele
    >nie zmieniło, więc ludzie nie czują różnicy.

    Tu nie chodzi o paszporty, tu chodzi o to, ze maja twoj odcisk palca.

    Niby uczciwemu czlowiekowi nie powinno przeszkadzac ...

    J.

  • 19. Data: 2019-04-17 19:05:27
    Od: p...@g...com

    System oparty jest na rozpoznawaniu twarzy ale paluch czy wzór siatkówki też się
    przyda. Działa od dawna na lotniskach btw jestem ciekaw czy dobra maska poszukiwanego
    terrorysty też wywoła alarm ;-) inna opcją jest sprytny backdoor który podsyła
    namiary na swojego właściciela, odblokowujesz telefon i chwilę później okręt USA
    odpala tomahawka czy innego reapera ;-) ciekawe ilu już a ten sposób zlikwidowali.

  • 20. Data: 2019-04-18 07:52:11
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-04-17 o 16:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Tu nie chodzi o paszporty, tu chodzi o to, ze maja twoj odcisk palca.
    >
    > Niby uczciwemu czlowiekowi nie powinno przeszkadzac ...

    No i właśnie oficjalnie ten odcisk palca jest tylko w paszporcie, żebyś
    mógł udowodnić, że to twój paszport, a z komputera urzędu jest niby
    kasowany.
    Tak przynajmniej kiedyś napisali w jakimś artykule.