-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Od przyszlego sezonu "OGNIA"!!!
Date: Fri, 3 Dec 2010 18:52:21 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Lines: 32
Message-ID: <4cf92e56$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 217.172.243.163
X-Trace: 1291398742 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21010 217.172.243.163:49278
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:632644
[ ukryj nagłówki ]http://moto.wp.pl/kat,121,title,Jedz-szybciej-a-bedz
ie-bezpieczniej,wid,12912470,wiadomosc.html
A dla nie klikatych:
Im szybsza jazda, tym pewniejsza.
Oczywiscie w granicach rozsadku.
Zdaniem brytyjskiego instytutu, motocyklista jadący szybciej i jednocześnie
pewniej, jest bezpieczniejszy niż ten, który podróżuje wolniej i ewentualnie
nie panuje w pełni nad motocyklem. Wyniki przeprowadzonych badań są
zaskakujące. Początkujący motocykliści pokonywali zakręty ze zbyt dużą
prędkością, przez co hamowanie rozpoczynali w środku łuku, a wtedy motocykl
jest najmniej stabilny. Przeszkoleni motocykliści zakręt pokonywali szeroko,
dodatkowo trzymając się środka drogi, aby móc wcześniej dostrzec ewentualne
przeszkody, które mogłyby znajdować się za zakrętem. Dzięki takiej jeździe,
automatycznie stawali się oni bardziej widoczni dla innych uczestników ruchu
drogowego.
W terenie zabudowanym motocykliści początkujący oraz doświadczeni jeździli
czasem zbyt szybko, a czasami za wolno, jednocześnie trzymając się krawędzi
jezdni, tak jak uczą tego na kursach. Motocykliści przeszkoleni przez IAM
jechali szybko (uważając na ograniczenia prędkości), ale za to defensywnie i
pewnie, trzymając się środka drogi. To pozwoliło im na szybszą reakcję w
przypadku nieprzewidzianych wydarzeń na drodze, a także lepszą ocenę ryzyka.
pozdr
--
Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.10 19:18 Leszek Karlik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=