  • Data: 2009-04-24 10:04:12
    Temat: Ochraniacze rur lag
    Od: "Tmek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam pytanie dotyczace ochraniaczy na przednie lagi. Nie chodzi o skarpety,
    ale takie gumowe harmonijki, ktore sa na tyle dlugie i gumowe ze nie siedza
    prosto ale gdzieniegdzie rury w srodku dotykaja.

    Czy przed zalozeniem ich warto nasmarowac lage pod spodem, przetrec szmata z
    olejem czy cos podobnego? Chodzi mi o to czy ma tam byc sucho czy takie
    zwilzenie pomoze i rura nie bedzie sie scierac od ochraniacza. Bo szansa ze
    dostanie sie tam piach i inne drobiny jest, i teraz nie wiem czy lepiej zeby
    to tarlo sie na sucho z tym czy lepiej kiedy obklei sie w srodku na
    powierzchni ochraniacza.

    pozdro
    Tmek