  • 41. Data: 2009-01-15 09:27:36
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:gkmvf3$f7j$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > W większości? LOL

    Nie, w większości w 2011.
    Czego się czepiasz, czy to ja zmieniam swoje plany czy UKE wraz z KRRiTV?

  • 42. Data: 2009-01-15 13:20:49
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    zho napisał(a):

    > Dzieki za to info zatem wiadomo jakie monobloki mozna w miare
    > bezpiecznie kupowac :)

    Ale pamiętaj, że na pozycji A jest Astra i trzeba kombinować z pominięciem
    kretyńskiego "Asystenta instalacji" :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 43. Data: 2009-01-15 21:52:45
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gknd7i$i9n$2@inews.gazeta.pl...

    > Ale pamiętaj, że na pozycji A jest Astra i trzeba kombinować z pominięciem
    > kretyńskiego "Asystenta instalacji" :-)

    Oj pokombinuje bo warto dla mojej ulubionej telewizji chocby :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 44. Data: 2009-01-15 21:54:14
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > Nie, wystarczy wkleić środek do ramki np. za pomocą taśmy.

    Moze i wystarczy ale to rozwiazanie prowizoryczne nieeleganckie i co gorsza
    zawodne, gozace koniecznoscia natychmiastowego rozkrecania tunerka, ktoren
    czasem bywa na gwarancji. :|)

  • 45. Data: 2009-01-16 11:55:09
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał :

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, w większości w 2011.
    > Czego się czepiasz, czy to ja zmieniam swoje plany czy UKE wraz z KRRiTV?

    Nie, ale to Ty podajesz tu nieaktualne informacje.

    Krystian

  • 46. Data: 2009-01-16 12:15:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ale to Ty podajesz tu nieaktualne informacje.

    Zanim zaczniesz bić pianę, to spojrzyj na datę posta o który chodzi, a potem
    datę posta z raportem, który zmienił plany.
    Nie potrafię aż tak dokładnie przewidywać przyszłości, żeby wiedzieć iż
    plany się zmienią za kilka dni.
    Nawet w samym raporcie jest jeszcze błąd polegający na pozostawieniu daty
    czerwcowej.

    A teraz grzecznie przeproś za oszczerstwo pod moim adresem.

  • 47. Data: 2009-01-16 12:27:31
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > czerwcowej.
    >
    > A teraz grzecznie przeproś za oszczerstwo pod moim adresem.

    To podaj jeszcze źródło za którym podawałeś że w czerwcu/wrześniu będzie
    miał cyfrową tv dostępną tak jak napisałeś w większości kraju ... bo ja się
    nigdy z takim planem nie spotkalem ....

  • 48. Data: 2009-01-16 12:34:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > To podaj jeszcze źródło za którym podawałeś że w czerwcu/wrześniu będzie
    > miał cyfrową tv dostępną tak jak napisałeś w większości kraju ...

    Poprzednie plany UKE.
    Do znalezienia np. na telepolis.pl - jak ktoś jest zainteresowany.
    Jak ktoś nie jest - nie truć.

  • 49. Data: 2009-01-16 12:43:34
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

> [...]

    > plany się zmienią za kilka dni.
    > Nawet w samym raporcie jest jeszcze błąd polegający na pozostawieniu daty

    Daj spokój. 4 dni temu napisałeś, że "Od czerwca będziesz miał dvb-t za
    free (w większości kraju)." Dwa dni temu, że nie od czerwca, tylko od
    września.
    A wczoraj, że w większości kraju to od 2011. ;-)

    > A teraz grzecznie przeproś za oszczerstwo pod moim adresem.

    Zamiast bic pianę, lepiej podaj, skad wziąłeś 4 dni temu info
    o dostepności dvb-t w 2009 r. w większości kraju.

    Krystian

  • 50. Data: 2009-01-16 12:45:55
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Poprzednie plany UKE.
    > Do znalezienia np. na telepolis.pl - jak ktoś jest zainteresowany.
    > Jak ktoś nie jest - nie truć.

    Jasne, ciekawe czy takie sam tam znajdziesz ... alejakoś nie spodziewałem
    się innej odpowiedzi