  • 21. Data: 2011-08-23 14:56:02
    Temat: Re: [OT] problem z przyjezdnymi
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 13:26:10 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Patrząc na odpowiedzi prościej byłoby zadać pytanie: jak można uzyskać
    > odszkodowanie finansowe od osoby, która przebiła nam opony. Chociaż
    > wątpię, czy i to było by dobrze zrozumiane.

    Założyć sprawę w sądzie i udowodnić zarzucane czyny.

    P.S. Opłacić mecenasa :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 22. Data: 2011-08-23 15:18:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:54:21 +0200, huri_khan napisał(a):

    Podałem dotyczące usuwania pojazdów.
    Jeżeli chodzi o mandat bez usuwania to art 90 lub 97 k.w. Stawki grzywny od
    50 do chyba 200 zł.

  • 23. Data: 2011-08-23 17:37:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 10:06:04 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Rozumumiem, że jak postawisz samochód na zakazie to SM przychodzi i
    > przebija opony ?

    Nie wiem, bo nei stawiam na zakazie.

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2011-08-23 17:38:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 22:34:54 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > Ludziom, którzy w tym wątku twierdzą, że pocięcie opon było dobre,
    > uzasadnione, przydatne itd itp. życzę szczerze, żeby spotkała ich podobna
    > sytuacja z ich samochodem, najlepiej na drogich, niskoprofilowych i dużych
    > oponach po 500zł sztuka...

    Nie ma sprawy, życz. Tylko widzisz, wystarczy nie parkowac jak ciul z
    powodu 'bo ja mam [tu wstawić wymówkę]'.

    > Oczywiście wtedy, kiedy musieliby się zatrzymać, bo np. samochód odmówiłby
    > posłuszeństwa, albo stało się coś ludziom, których przewozicie. Narąbane
    > towarzystwo bezmózgich baranów jest wtedy przecież odpowiednie, a ich pęd ku
    > nauczaniu innych "przepisów" i "dobrych manier" na pewno by wam rozjaśnił dzień.

    Oczywiście wtedy pojazd zostaje odpowiednio oznaczony.

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2011-08-23 23:08:27
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 17:37:31 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Nie wiem, bo nei stawiam na zakazie.

    Ale idąc twoim tokiem myślenia tak właśnie powinno być.

  • 26. Data: 2011-08-24 08:38:03
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik huri_khan napisał:
    > Ale idąc twoim tokiem myślenia tak właśnie powinno być.

    Ewentualnie tak jak w filmie z merem Wilna w roli głównej ;-)
    Poza tym samochód będący przedmiotem dyskusji stał w miejscu
    *nieodpowiednim*, co niekoniecznie oznacza *niedozwolonym*.

  • 27. Data: 2011-08-24 09:16:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-24 06:38:03 +0000, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > Ewentualnie tak jak w filmie z merem Wilna w roli głównej ;-)
    > Poza tym samochód będący przedmiotem dyskusji stał w miejscu *nieodpowiednim*,

    Ekhem, tak twierdzi autor opowieści, która nie trzyma się kupy w każdym
    swym szczególe, więc nie demonizujmy tego...

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-08-24 09:56:42
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:
    > Ekhem, tak twierdzi autor opowieści, która nie trzyma się kupy w każdym
    > swym szczególe, więc nie demonizujmy tego...

    Nie każdy ma talent pisarski Ludluma albo innego McLeana ;-)
    Ja tam uważam, że póki nie zobaczę na własne oczy gdzie to nieszczęsne
    auto stało, nie można jednoznacznie winić kierowcy. Natomiast nawet
    jeśli było to miejsce niedozwolone (a nie tylko nieodpowiednie), nie
    upoważnia to nikogo do niszczenia czyjegoś mienia - tym bardziej, że
    przebicie opon skutkuje dodatkowym wydłużeniem czasu postoju w tym
    miejscu, gdzie jak widać pojazd komuś przeszkadza.
    Mnie się raz zdarzyło, że pod bramą wjazdową stał czyjś samochód tak, że
    blokował mi wjazd. Wtedy wezwałem SM, jak przyjechali to zanim wypisali
    mandat, gość się pojawił, tłumacząc, że zabrakło mu paliwa (rzeczywiście
    miał w rękach kanister). Mógł tylko przepchnąć auto o te 5 m tak żeby
    wjazdu nie blokować.
    Innym razem ktoś zablokował mi wjazd do garażu - a było to 1.11.
    Włożyłem mu karteczkę za wycieraczkę, że mógł chociaż zapytać czy nie
    będzie przeszkadzał.
    Nie trzeba od razu przebijać opon. Jeśli już, to lepiej okręcić wentyle.

  • 29. Data: 2011-08-24 16:54:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-24 07:56:42 +0000, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> said:

    > każdym
    >
    > Nie każdy ma talent pisarski Ludluma albo innego McLeana ;-)

    :-))

    > Ja tam uważam, że póki nie zobaczę na własne oczy gdzie to nies zczęsne
    > auto stało, nie można jednoznacznie winić kierowcy.

    A ja uważam, że z opisu wydarzenia nie wynika nic - bo brak w tej
    historii jakiegokolwiek wiarygodnego szczgółu.
    Tam naprawdę nic nie trzyma się kupy. A kupa wtedy, gdy autor... ;>
    Wiemy tyko, że sąsiad tam był i jakieś chamy z Mikołowa, które nic nie
    wiedzą, a droga została zniszczona przez sąsiada, ale się w nocy
    naprawiła.
    ;>

    > , nie
    > upoważnia to nikogo do niszczenia czyjegoś mienia

    To tak samo jak krzywe spojrzenie nie upoważnia do zabójstwa.
    Wniosek słuszny, racja jest i też nie ma związku z historią, która jest
    z działu TZDW.

> [...]
    > wypisa li mandat, gość się pojawił, tłumacząc, że zabrakło mu paliw a
    > (rzeczywiście miał w rękach kanister). Mógł tylko przepchnąć auto o te

    Ocywiście miał innych gdzieś, bo przecież miał usprawiedliwienie -
    paliwa mu zabrakło (czyli ruszył samochodem nieprzygotowanym do jazdy).

    > Nie trzeba od razu przebijać opon. Jeśli już, to lepiej okręcić wentyle.

    No, niektórzy wypisują porady, że dwa litry mleka też nie są od parady.
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2011-08-24 22:04:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 23:08:27 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Ale idąc twoim tokiem myślenia tak właśnie powinno być.

    Nie mam nic przeciwko, żeby tak było. Nie mam też nic przeciwko temu, żeby
    można było malować te kawałki samochodów, które wchodzą na 1,5 metra
    chodnika zarezerwowanego dla pieszych w dowolny sposób.

    --