  • 1. Data: 2011-08-22 17:08:32
    Temat: [OT] problem z przyjezdnymi
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć Wam,

    Sprawa generalnie jest bardzo nieciekawa, ponieważ w ten weekend mojemu
    sąsiadowi w Brennej (gość naprawdę przyzwoity, zawsze można na niego
    liczyć) na drodze w górach przebito 4 obony, bo stanął TYMCZASOWO w
    nieodpowiednim miejscu. Gość po prostu miał załadowaną pakę, zatrzymał
    się na ok godzinkę, żeby rozładować ładunek (w żaden sposób nie tamował
    ruchu itp). Podbiegli do niego po jakimś tam czasie, i zagrozili mu, że
    przebiją opony. Trochę się wystraszył, bo towarzystwo było pijane
    (jakieś miśki z Mikołowa) ale po prostu już nie miał możliwości zjechać
    ani podjechać wyżej, bo droga jest w bardzo złym stanie (głównie
    kamienie). Skurwysyny przebiły mu opony i teraz jest w czarnej dupie
    szczerze mówiąc.

    Nie wiedziałem o tym, dopóki sam nie odczułem obecności tego bydła
    (sąsiadują obok mnie) w nocy. Godzina 23 a tuba (żeby jeszcze to audio
    jakieś dobre było...) tak napierdala łącznie z pijackimi śpiewami, że
    kurwica człowieka bierze. Wkurwiłem się, wziąłem to co miałem pod ręką
    (siekiera - wiem wiem... jestem psycholem, ale tylko to było pod ręką, a
    trzeba się jakoś bronić nie ?) i idę do nich. Nic o dziwo nie musiałem
    mówić, bo od razu właściciel ibizy załapał, że jest za głośno - szok.
    Oczywiście odwracając się już słyszałem wiązankę, ale jakimś cudem się
    powstrzymałem i nie zawróciłem.

    Wracając zajrzałem do sąsiada z przebitymi oponami i się dowiedziałem o
    całej sprawie. Powiedział mi też, że zadzwonił na policję i ma pojawić
    się patrol. Patrol pojawił się w niedzielę - panowie bardzo mili i
    ogólnie konkretni, gość im opowiedział całą sytuację, ja dodałem swoje
    trzy grosze i razem z policją poszliśmy do tych trzeźwiejących ciuli.
    Sam przebieg rozmowy był żenujący, bo oni oczywiście nic nie wiedzieli o
    żadnych groźbach (że przebiją opony) - wiadoma sprawa. Sporo już
    widziałem, ale takich cwaniaków to naprawdę nie. Jeszcze jakaś kobieta
    się wydarła na policję, że oni tu sobie spokojnie wypoczywają a nachodzą
    ich policja i jacyś ludzie... normalnie szok.)

    Sytuacja byłaby zapewne zupełnie inna jakby się okazało, że nie tylko
    mój sąsiad słyszał groźby.

    Ciągle myślą nad tym, co by jeszcze zrobić w tej sprawie - głównie
    chodzi o finanse, bo rozwalić taką ibizę traktorem np w nocy i
    poprzebijać opony to każdy by potrafił.

    Pozdrawiam grupę.

  • 2. Data: 2011-08-22 17:41:02
    Temat: Re: [OT] problem z przyjezdnymi
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-08-22 17:08, Mateusz pisze:
> [...]
    >
    > Ciągle myślą nad tym, co by jeszcze zrobić w tej sprawie - głównie
    > chodzi o finanse, bo rozwalić taką ibizę traktorem np w nocy i

    Na szczęście jak się obudziłeś, to okazało się iż wszystko jest w
    porządku :) Też mi się coś podobnego kiedyś sniło.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2011-08-22 18:20:18
    Od: "AndrzeJ" <A...@m...pl>

    >Na szczęście jak się obudziłeś, to okazało się iż wszystko jest w porządku
    >:) Też mi się coś podobnego kiedyś sniło.

    t tym kraju zawsze ciól który parkuje tam gdzie nie trzeba ma wytłumaczenie.
    Szkoda że takich teamów nie ma w DC. Pozrawiam nłodzież że uczy starszych
    szancunku do prawa drogowego

  • 4. Data: 2011-08-22 20:20:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 17:08:32 +0200, Mateusz napisał(a):

    > nieodpowiednim miejscu. Gość po prostu miał załadowaną pakę, zatrzymał
    > się na ok godzinkę, żeby rozładować ładunek (w żaden sposób nie tamował
    > ruchu itp).

    A to uprawnia do zatrzymywania się gdziekolwiek? Chyba nie.

    > Ciągle myślą nad tym, co by jeszcze zrobić w tej sprawie - głównie
    > chodzi o finanse, bo rozwalić taką ibizę traktorem np w nocy i
    > poprzebijać opony to każdy by potrafił.

    Nauczyc kumpla, żeby nie stawiał auta w miejscu niedozwolonym?

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2011-08-22 20:26:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2011 20:20:58 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Nauczyc kumpla, żeby nie stawiał auta w miejscu niedozwolonym?

    "nieodpowiednie" niekoniecznie znaczy "niedozwolone".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-08-22 20:33:22
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    "Gość po prostu miał załadowaną pakę, zatrzymał
    się na ok godzinkę, żeby rozładować ładunek"

    Rozładował w godzinkę?

    "Podbiegli do niego po jakimś tam czasie, i zagrozili mu, że
    przebiją opony."

    Po godzince?

    "Skurwysyny przebiły mu opony i teraz jest w czarnej dupie
    szczerze mówiąc."

    Szczerze mówiąc jest w czarnej dupie i może się nauczy przepisów drogowych
    dzięki temu.

    p.

  • 7. Data: 2011-08-22 21:10:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *AndrzeJ* napisał(-a):

    > Pozrawiam
    > nłodzież że uczy starszych szancunku do prawa drogowego

    taaa, takich tęmpych chuji co tną opony od razu bym zadołował w wapnie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-08-22 21:18:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-22 21:10, Big Jack pisze:

    > taaa, takich tęmpych chuji co tną opony od razu bym zadołował w wapnie

    Jesteś jeszcze młody więc ci wyjaśnię - z koliną się nie dyskutuje.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2011-08-23 00:16:07
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    > A to uprawnia do zatrzymywania się gdziekolwiek? Chyba nie.

    Jasne, że nie, ale jakbyś zobaczył tą drogę... wygląda jak typowy szlak
    górski w beskidach (ruch zędu jedno auto na godzinę). Ta droga powstała
    z funduszy moich, tego sąsiada i jeszcze kilku osób kilka lat temu, bo
    gmina się wypięła, a trzeba było jakoś dojechać na działkę, jak się
    woziło meble, piecyki i inne ustrojstwa. Tamci cwaniacy po prostu
    szukali zaczepki.

  • 10. Data: 2011-08-23 00:34:54
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ludziom, którzy w tym wątku twierdzą, że pocięcie opon było dobre,
    uzasadnione, przydatne itd itp. życzę szczerze, żeby spotkała ich podobna
    sytuacja z ich samochodem, najlepiej na drogich, niskoprofilowych i dużych
    oponach po 500zł sztuka...

    Oczywiście wtedy, kiedy musieliby się zatrzymać, bo np. samochód odmówiłby
    posłuszeństwa, albo stało się coś ludziom, których przewozicie. Narąbane
    towarzystwo bezmózgich baranów jest wtedy przecież odpowiednie, a ich pęd ku
    nauczaniu innych "przepisów" i "dobrych manier" na pewno by wam rozjaśnił dzień.

    A teraz prościej: Parkowanie w niedozwolonym miejscu jest wykroczeniem, które
    można zgłosić "służbom"- przecinanie opon jest aktem wandalizmu,
    przestępstwem. Jak ograniczonym trzeba być, żeby:
    - Popierać samosąd tego typu?
    - Cieszyć się z tego, że ktoś niszczy cudze mienie?

    Za starych dobrych czasów takim ludziom obcięto by palce, albo przynajmniej
    wychłostano porządnie...

    Michał