  • 11. Data: 2009-07-06 19:57:12
    Temat: Re: Panie Janie do tablicy :)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Bo to bzdura... nic sie nie ptzegrzewa. Takie tam bulgotanie
    > dziennikarzyny i konkurencji. Ekekty smazenie zobserwowano na 3 sztukach
    > bez jaj 2mln nokii m5800 mialo wade fabryczna

    Tak tak, iBzdura.

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 12. Data: 2009-07-06 19:57:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    rzegrzewa.-20820.html

    > Ojej iphone wrzucony do pieca sie pali to dopiero zaskoczenie

    Było napisać że ma wbudowany piecyk i że to feature jakiego nie ma
    konkurencja :P

  • 13. Data: 2009-07-06 20:00:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole
    > zapomnieli

    Ale Nokia nie ma własnej sekty. ;)
    A tak na poważnie. Nie ma idealnego telefonu. Daj dowolny telefon, a wady
    się znajdzie.
    Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa go
    za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon (niektórzy
    pewnie tak samo uważają).
    Wysłałem link do znajomego, którego uważam do w/w grupy. Odpisał, że to nie
    może być prawdziwe.

  • 14. Data: 2009-07-06 20:01:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4a52572e$...@n...home.net.pl...
    > Było napisać że ma wbudowany piecyk i że to feature jakiego nie ma
    > konkurencja :P

    Wbudowany timer ułatwi sygnalizację gotowanie na twardo. ;)

  • 15. Data: 2009-07-06 20:45:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2tl4u$fq9$1@achot.icm.edu.pl>,
    "qwerty" <q...@p...fm> wrote:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale Nokia nie ma własnej sekty. ;)

    Jak to nie ma?
    Moze i nie ma. Jest za to jakas ponadpodzialowa sekta antyApplowa...

    > Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa go
    > za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon (niektórzy
    > pewnie tak samo uważają).

    Idealow, jak wspomniales, nie ma.
    Natomiast jest to po prostu swietny telefon, wart swojej ceny.
    Tak twierdzi wiekszosc uzytkownikow.
    Ktorych jest coraz wiecej.

    TA

  • 16. Data: 2009-07-06 21:13:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Yaro pisze:
    > Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)
    >
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_p
    rzegrzewa.-20820.html

    > Jarek

    No takich jaj to nie miałem na żadnym urządzeniu z WM! :)

    Przegięli chłopaki.

  • 17. Data: 2009-07-06 22:18:26
    Temat: (OT - benchmark.pl) Re: Panie Janie do tablicy :)
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > tłumocz skompilował dwa teksty. Przegrzewają się obydwa, ale białe jeszcze
    > dodatkowo się przebarwiają i zostaje brzydka plama z tyłu

    Coś im sie z tłumaczami popieprzyło albo nie mają polonisty na
    pokładzie. Ponizej jest artykuł pod tytułem "nastolatek sprzedawał nagie
    zdjęcia własnej matki"
    Widzieliście kiedyś nagie zdjęcie?

    ToMasz

    PS jeszcze raz przepraszam za OT ale nie mogłem sie powstzymać

  • 18. Data: 2009-07-06 23:31:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2tpht$q1i$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

    > No takich jaj to nie miałem na żadnym urządzeniu z WM! :)
    >
    > Przegięli chłopaki.

    Mhm, a ile uzywales tych urzadzen? 500.000 sztuk? No moze choc ze
    100.000.
    No niech bedzie 10.000...

    Wiec nie przeginaj.

    TA

  • 19. Data: 2009-07-07 04:59:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale Nokia nie ma własnej sekty. ;)

    Taaa patrz pan a ten Zawiasa z gsmonline to co ?
    A ten matoł get z telepolis to pies ? Nie rozbawiaj mnie

> [...]
    > Czepiam się iphone, że mimo wad (mniejszych, większych) dużo osób uważa
    > go za idealny, rewelacyjny, niezastąpiony, ponadczasowy telefon

    No zapewne zostali zmanipulowanii przekazem podprogowym sekciarze jedni.
    Czy nie uwazasz ze to smieszne jest gdy dzieci Nokia 3310 ujadaja jak
    psy na iphona ?

    > Wysłałem link do znajomego, którego uważam do w/w grupy. Odpisał, że to
    > nie może być prawdziwe.

    Bo nie jest, benchamark i ten inquire to takie "pudelki IT".

    Ten uraz ekranu o ktorym tez glosno jest od "cieczy" fozycznie
    uszkodzony. A ze sie grzeje, moJ G1 w dolnej czesci tej grubej tez robi
    sie mocno cieply ale te bajki o poparzeniach to typowo pudelkowa gadka w
    orginale jest jedynie "nie komfortowe odczuwanie zwiekszonego ciepła"
    czytaj w pudelku poparzenia. Ba moj ipod bez GPS i telefonu a wiec
    powinien byc sporo chlodniejszy i jedynie grajac po wifi robi sie w
    rogu wyraznie cieply. WMiarze nei maja tego problemu oni nie maja
    wymagajacych aplikacji obciazajacych wifi i procka

  • 20. Data: 2009-07-07 05:00:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Tak tak, iBzdura.