  • 1. Data: 2010-09-06 17:11:51
    Temat: [OT] Zlecę napisanie programu do wysyłania sms-ów
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    To ma być prosta aplikacja wysyłająca sms-y binarne z kompa z Windowsem
    przez kabel lub BT.

    Potrzebna faktura vat.

    Kontakt pch(a)poczta_onet_pl

    Pozdrawiam,
    PC

  • 2. Data: 2010-09-07 06:09:13
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > To ma być prosta aplikacja wysyłająca sms-y binarne z kompa z Windowsem
    > przez kabel lub BT.

    A coś szeżej o sprzęcie?
    COM, LPT, WWW, TAM TAM?

  • 3. Data: 2010-09-07 06:17:26
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A coś szerzej o sprzęcie?
    > COM, LPT, WWW, TAM TAM?

    Drugie pytanie:
    Co po drugiej stronie kabla?

    Dlaczego faktura, a umowa zlecenie nie łaska?
    Podobne komplikacje w księgowości.

    Trzecie pytanie:
    binarnie? To co bajt po bajcie?
    Jeżeli przez telefon to chyba PDU.

  • 4. Data: 2010-09-07 07:51:49
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Dowolny telefon komórkowy. Preferowany BT.

    > Drugie pytanie:
    > Co po drugiej stronie kabla?

    Komórka z aplikacją NaviExpert.

    > Dlaczego faktura, a umowa zlecenie nie łaska?
    > Podobne komplikacje w księgowości.

    Do dogadania ale preferowana faktura.

    > Trzecie pytanie:
    > binarnie? To co bajt po bajcie?
    > Jeżeli przez telefon to chyba PDU.

    PDU

    PC

  • 5. Data: 2010-09-07 09:18:02
    Od: <k...@w...pl>

    > PDU
    >
    > PC

    Dalsza rozmowa prywatnie.
    Podaj szczegółowe wymagania.

    Głównie chodzi o:
    dokładny typ telefonu,
    system na jakim ma działać,
    Kwota wynagrodzenia,
    Termin.

  • 6. Data: 2010-09-08 01:18:58
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Głównie chodzi o:
    > dokładny typ telefonu,
    > system na jakim ma działać,
    > Kwota wynagrodzenia,
    > Termin.

    Temat mnie zasadniczo nie interesuje, aleeee
    nie bardzo rozumiem - klient ma podawać wynagrodzenie ?
    To ciekawa koncepcja...zazwyczaj to wykonawca podaje wymagane wynagrodzenie.

  • 7. Data: 2010-09-09 23:05:19
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-08 03:18 sundayman napisał(a):

    > Temat mnie zasadniczo nie interesuje, aleeee
    > nie bardzo rozumiem - klient ma podawać wynagrodzenie ?
    > To ciekawa koncepcja...zazwyczaj to wykonawca podaje wymagane wynagrodzenie.

    Ależ dlaczego nie. W przeciwnym wypadku będzie tak jak w przetargu na
    drugą linię warszawskiego metra - po otwarciu kopert okazało się, że
    wszyscy chętni podali koszt wyższy niż możliwości miasta. No to przetarg
    do kosza i rozpisujemy następny. Sensowne? IMHO nie. Już lepiej od razu
    podać z góry "czekam na oferty do max. xxx PLN". Jeżeli ktoś nie jest w
    stanie za tyle zrobić to się w ogóle nie zgłasza i git. A w stawkach
    poniżej xxx jeszcze pozostaje miejsce na konkurencję wśród n chętnych
    wykonawców.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/